پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 440 تاریخ : 1390/03/30-00:00:00
,1,
پرداخت افزایش 10 درصدی حقوق بگیران، از تیر ماه

پرداخت افزایش 10 درصدی حقوق بگیران، از تیر ماه

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعلام کرد: افزایش 10 درصدی حقوق بگیران از تیر ماه پرداخت می شود.

 رحیم ممبینی امروز با اعلام این خبر افزود: این افزایش حقوق شامل همه گروه های حقوق بگیر اعم از کشوری و لشکری، بازنشستگان، قضات، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، شرکت های دولتی، بانک ها، بیمه ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت است.

وی گفت: منابع لازم برای پرداخت معوقه 3 ماهه افزایش حقوق نیز پیش بینی شده است و دستگاه ها می توانند نسبت به پرداخت معوقه 3 ماهه افزایش حقوق در تیر ماه اقدام کنند.

معاون بودجه، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ادامه داد: پرداخت های رفاهی دولت نیز امسال نسبت به سال قبل 20 درصد رشد دارد و به عنوان نمونه هزینه روزانه غذا از 1800 تومان به 2200 تومان و هزینه رفت و آمد

در تهران به 55 هزار تومان و در شهرهای بالای 500 هزار نفر جمعیت به 36 هزار تومان افزایش یافته است.

ممبینی همچنین از افزایش 35 تا 40 درصدی پرداخت فوق العاده مأموریت روزانه خبر داد و گفت: این افزایش با هدف تقویت نظارت انجام گرفته است و برای کسی که متوسط حقوقش 800 هزار تومان در ماه است ، فوق العاده مأموریت روزانه وی از 16 هزار تومان در سال 89، به 23 هزار تومان در سال 90 افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش نرخ دلار در بازار نسبت به مصوب بودجه گفت: این مسأله جدیدی نیست و طبق قانون مازاد درآمد دولت از محل تفاوت قیمت ارز جزو درآمدهای دولت است و به حساب خزانه واریز می شود.

معاون بودجه، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: در سال 89 دولت توانست با رعایت انضباط مالی 6000 میلیارد تومان کمتر از سقف قانونی بودجه جاری مصرف کند و امسال نیز به تمامی دستگاه ها تأکید شده است با نگاه انضباطی بودجه جاری را هزینه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 429
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران