پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 416 تاریخ : 1390/03/29-00:00:00
,20,
دومین امضا برای الحاق دفاتر به کارگاههای زیر پنج نفر

سرپرست سازمان بهزیستی

دومین امضا برای الحاق دفاتر به کارگاههای زیر پنج نفر

سرپرست سازمان بهزیستی کشور و عضو هیات موضوع آیین نامه این قانون، موافقتنامه الحاق دفاتر پیشخوان دولت به کارگاههای زیر پنج نفر را امضا کرد.


به گزارش روز یکشنبه شبکه تخلیلی ،  خبری بانک و صنعت یک منبع آگاه با بیان این مطلب گفت: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اسفندماه سال گذشته پیشنهادی را مبنی بر الحاق دفاتر پیشخوان دولت به کارگاههای زیر پنج نفر ارائه کرد و از وزرا و روسای سازمانهای ذیربط خواستند تا موافقتنامه الحاق دفاتر پیشخوان دولت به کارگاههای زیر پنج نفر را امضا کنند.
وی افزود: در این راستا سرپرست سازمان بهزیستی کشور، به عنوان دومین مقام دولتی پس از معاون رئیس جمهور این موافقتنامه را امضا و ارسال نموده است و بررسی این موافقتنامه در یک وزارتخانه دیگر نیز نهایی شده و به زودی سومین مقام عالی دولتی این موافقتنامه را امضا خواهد کرد. وی افزود: مراحل اداری موجب زمان بری این موافقتنامه شده چرا که هماهنگی بین چند وزارتخانه و سازمان و ریاست جمهوری برای تحقق این مهم مورد نیاز بوده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از امضای وزرا و مقامات مسوول، این موافقتنامه جهت اجرا به مبادی ذی ربط ابلاغ می شود. وی تاکید کرد: با اتمام برنامه چهارم، ماده 103 و حمایتهای آن تغییر شکل یافته ولی قانون کارگاههای زیر پنج نفر یک قانون دائمی است. وی در تشریح مزایای الحاق دفاتر به این فهرست این قانون گفت: با پایان یافتن کار امضای این موافقتنامه، مدیران دفاتر تا 5 نفر از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به میزان دو سوم مبلغ حق بیمه پرداختی معاف خواهند شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 487
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران