پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493697 تاریخ : 1398/08/26-16:16:57
,5,15,
41 هزار کارت سوخت متقاضیان تحویل شد

41 هزار کارت سوخت متقاضیان تحویل شد

مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست از تحویل 41 هزار کارت سوخت از ابتدای اجرای طرح جدید سهمیه بندی (جمعه 24 آبان) تا امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محسن وطن پرست با اشاره به اینکه روند توزیع کارت های سوخت ادامه دارد، افزود: باجه های معطله پست از روز جمعه، در سراسر کشور به صورت ویژه به تحویل کارت سوخت متقاضیان اقدام کردند و تاکنون شمار زیادی از کارت ها توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا پیش از این حدود 768 هزار کارت سوخت در باجه های پستی به دلایل مختلف معطل مانده بود، اظهار داشت: حضور نداشتن شخص در زمان مراجعه مامور پست، فقدان مدارک و مستندات مورد نیاز، تغییر نشانی مالک یا نقص در آدرس درج شده بر روی پاکت اعلام شده، از مهمترین دلایل باقی ماندن کارت سوخت ها در باجه معطله است.

او در ادامه به روش های دریافت کارت سوخت اشاره کرد و افزود: شهروندان در صورت نداشتن بارکد پستی می توانند با مراجعه به سامانه epolice.ir یا  ارسال شماره شماره VIN خودرو به سامانه پیامکی 1101202020 و همچنین مراجعه به یکی از دفاتر پلیس 10+ در کل کشور، نسبت به دریافت بارکد یا شناسه پستی اقدام کنند.

به گفته وی، در صورت داشتن بارکدپستی باید به بخش رهگیری مرسولات به آدرس https://newtracking.post.ir در سامانه شرکت ملی پست مراجعه کنند تا از آخرین وضعیت و باجه پستی که کارت سوخت در آنجا نگهداری می شود، مطلع شوند.

وطن پرست افزود: علاوه بر این شهروندان می توانند با انتخاب گزینه " در صورتیکه مایل هستید تا مرسوله مجددا برای شما ارسال گردد" در سامانه یادشده،  بدون مراجعه حضوری نسبت به تحویل کارت سوخت خود به آدرس مورد نظر اقدام کنند.

وی مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت سوخت را شامل مدارک شناسایی خودرو اعم از کارت خودرو یا شناسنامه  خودرو (برگ سبز)، مدارک هویتی مالک مانند کارت ملی یا شناسنامه و  مبلغ یکصد هزار ریال (در صورتیکه کارت سوخت نو شماره) عنوان کرد.

مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس در خصوص ساعات ارایه خدمت کارت سوخت نیز گفت: با ابلاغ بخشنامه به واحدهای پستی  با ایجاد شیفت‌های کشیک، مقرر شد باجه‌های معطله تا اطلاع ثانوی حداقل تا ساعت 16:00 نسبت به تحویل کارت سوخت به مراجعان اقدام نمایند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 115
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران