پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451103 تاریخ : 1397/12/19-11:04:21
,17,21,
400 هزار تومان افزایش حقوق، جزو ضریب محسوب می‌شود

لاریجانی

400 هزار تومان افزایش حقوق، جزو ضریب محسوب می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس در بودجه سال 98 گفت: طبق تصمیمی که مجلس در مورد افزایش حقوق کارمندان گرفت 400 هزار تومان افزایش حقوق، جزو ضریب محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس با اشاره به مصوبه مجلس در بودجه سال 98 گفت: طبق تصمیمی که مجلس در مورد افزایش حقوق کارمندان گرفت 400 هزار تومان افزایش حقوق، جزو ضریب محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به این که قرار بود 20 درصد افزایش حقوق اعمال شود مقصود مجلس این بود که این ضریب را مشخص کند که طبق این مصوبه یک قسمتی از آن مشخص و قرار شد بقیه هم در چارچوب همین مشخص شود.

رئیس مجلس تاکید کرد که در این باره اشتباه برداشت صورت نگیرد و این مصوبه مجلس محل اختلاف نشود.

دولت در لایحه بودجه سال 98 افزایش 20 درصدی را برای حقوق کارمندان در نظر گرفته بود که نمایندگان به پیشنهاد دیگری در این رابطه رأی دادند که بر اساس آن حقوق کارمندان 400 هزار تومان افزایش می‌یابد و علاوه بر آن افزایش 10 درصدی نیز به اختیار دولت لحاظ خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران