پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492802 تاریخ : 1398/08/08-17:39:52
,5,22,
400 میلیارد ریال اعتبار برای تصفیه خانه فاضلاب آباده اختصاص یافت

400 میلیارد ریال اعتبار برای تصفیه خانه فاضلاب آباده اختصاص یافت

فرماندار شهرستان آباده گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار برای فاز نخست تصفیه خانه فاضلاب این شهر که هم اینک در دست احداث است، اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، زین العابدین نیک مرام، چهارشنبه در بازدید از روند عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب آباده بیان داشت: این تصفیه خانه که هم اینک 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ظرف 2 سال آینده به طور کامل به بهره برداری می رسد اما از فاز نخست آن دهه فجر 98 بهره برداری خواهد شد.  

به گفته وی، تصفیه خانه فاضلاب آباده در زمینی به مساحت 80 هکتار و در سه فاز در دست ساخت است.

فرماندار شهرستان آباده همچنین در مورد شبکه انتقال فاضلاب شهری آباده گفت: در فاز نخست این پروژه بیش از 130 کیلومتر خط انتقال انجام شده است و 60 کیلومتر دیگر آن در سال 99 کلنگ زنی خواهد شد.

عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب آباده با اعتبار 346 میلیارد ریال از دی ماه 96 آغاز شد. به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس شبکه، جمع آوری فاضلاب این شهر شامل، 166کیلومتر با قطر لوله 200 تا 700میلی متر است که بخشی از هزینه این طرح توسط بانک توسعه اسلامی تامین شده است.
بنا به اظهار محمد علی قلندری، عملیات اجرایی این طرح مشتمل بر سه بخش و شامل، احداث تصفیه خانه فاضلاب با فرایند تصفیه به روش هوادهی با ظرفیت 20 هزار متر مکعب در شبانه روز و اجرای خطوط انتقال و شبکه جمع آوری اصلی و فرعی به طول 173کیلومتر است.

بهره برداری از این طرح تاثیر به سزایی در ارتقای ‌سطح بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست شهرستان آباده و توسعه صنعت و کشاورزی این منطقه دارد. در این پروژه امکان پوشش جمعیتی افزون بر 109 هزار نفر در افق طرح 1415 و پوشش جمعیتی بیش از 54 هزار نفر در مبدا طرح پیش بینی شده است.

شهرستان آباده در فاصله 274 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران