پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508945 تاریخ : 1398/12/13-16:34:29
,10028,
40 نفر در آتش‌سوزی ساختمان شهرک صدرا گرفتار شدند

سخنگوی آتش‌نشانی خبر داد:

40 نفر در آتش‌سوزی ساختمان شهرک صدرا گرفتار شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، از آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی 24 واحدی در میدان المپیک و نجات 40 نفر از ساکنان آن خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از جلال ملکی، گفت: ساعت 10:40 سه شنبه یک حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در میدان المپیک، شهرک صدرا به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد و با توجه به حساسیت بالای آتش‌سوزی در مجتمع‌های مسکونی، بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب و دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک مجتمع مسکونی 6 طبقه 24 واحدی بود که طبقه منهای یک این ساختمان، کاربری پارکینگ داشت و 5 دستگاه خودرو و 7 انباری به همراه تعدادی دوچرخه و موتورسیکلت در این طبقه وجود داشت.

ملکی ادامه داد: زمانی که نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند، تمام این طبقه شعله‌ور شده و آتش به انبارها نیز سرایت کرده بود؛ دود بسیار غلیظی هم به طبقات بالا رفته و رمپ پارکینگ به بیرون متصاعد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بیان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که تعدادی از ساکنان در این ساختمان حضور داشته و در وضعیت ناایمن گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان با سرعت وارد عمل شده و با تدبیر عملیاتی، افرادی را که در وضعیت بسیار ناایمنی گرفتار بودند، نجات دادند.

ملکی در پایان گفت: خوشبختانه آتش خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری هستند و طی این عملیات بیش از 40 نفر از ساکنان ساختمان از طریق بالابرها خارج شدند و هیچ موردی از مصدومیت گزارش نشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران