پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492378 تاریخ : 1398/07/28-12:43:10
,5,
40 میلیارد تومان با حذف قبض‌های کاغذی در تهران صرفه‌جویی می‌شود

وزیر نیرو:‌

40 میلیارد تومان با حذف قبض‌های کاغذی در تهران صرفه‌جویی می‌شود

وزیر نیرو گفت: در تهران با حذف قبوض کاغذی 40 میلیارد تومان صرفه‌جویی خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا اردکانیان روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر حضور یافت و به مسائل مطرح شده از سوی شورای شهر در حوزه کاری وزارت نیرو پاسخ داد.

وی از سخنان و نقطه نظرات اعضای شورای شهر تشکر کرد و افزود: به مشکلات شبکه فاضلاب اشاره کردید که باید بگویم شبکه فاضلاب شهر تهران 75 درصد اجرایی شده و ظرف 5 سال آینده کامل می شود.
وی افزود: همچنین از حق آبه پارک چیتگر سخن گفتید اما باید این را بدانید که پارک چیتگر بخشی با آب تصفیه شده شهری آبیاری می شود که این موضوع قابل قبول نیست.
اردکانیان درباره ایجاد دو تصفیه خانه در مناطق 4 و 22 تهران، اظهار داشت: مدل این 2 تصفیه خانه به زودی و بعد از نهایی شدن مساله زمین، نهایی می شود.
وزیر نیرو درباره موضوع کم آبی شهرستان ری نیز اظهار داشت: یک پروژه ساماندهی آب های سطحی برای ری در نظر داریم و مسئولان شهر ری تقاضای اختصاص سه یازدهم از آب را دارند که این موضوع زیاد است.
وی گفت: در موضوع دکل های برق شهر تهران هم همکاری خوبی با شهرداری در حال انجام است و به زودی دکل‌های بیشتری از سطح زمین جمع آوری خواهد شد.
اردکانیان با بیان اینکه از سال 95 سالانه 6 هزار و 500 کیلومتر فشار ضعیف از سطح زمین جمع آوری و به زیر زمین رفت، اظهار داشت: در پنج سال آینده کل این شبکه زیر زمینی خواهد شد.

خدمات غیر حضوری وزارت نیرو

وزیر نیرو در ادامه سخنان خود، گفت: از سال 96 تا به امروز 97 درصد خدمات در بخش برق به صورت غیرحضوری انجام می شود.
وی گفت: این امر موجب حذف 500 هزار تردد در شهر شده است.
وی افزود: در عین حال بیش از 30 میلیون قبض برق کاغذی هم از این پس دیگر صادر نخواهد شد. که این امر کاهش 40 میلیارد تومانی هزینه ها می شود.

وظیفه هر مسئول در جمهوری اسلامی این است که ناامید نشود 

وی با بیان اینکه، همه این نکاتی که از سوی اعضای مطرح شد مهم است و تاثیر گذار در زندگی مردم است، گفت: اما باز هم به نظرم راه حل اصلی این است که ما باید پروژه هایی تعریف کنیم که بعد از به نتیجه رسیدن همه ارگان‌ها از آن منتفع شوند.
وی افزود: ممکن است افرادی باشند که به واسطه علم و اطلاع بالای خودشان به این نکته رسیده باشند که نمی شود کاری کرد و بروند فقط سراغ پیدا کردن یک مقصر دیگر اما وظیفه هر مسئولی در کشور اسلامی این است که ناامید نشود و انجام وظیفه کند.
اردکانیان ادامه داد: اینکه برویم سراغ یک نفر بگوییم فلان مشکل وجود دارد و آن هم به ما بگوید که من خودم 20 سال پیش این مسیر را رفتم و تذکر دادم، فایده ندارد بلکه باید به سراغ حل مشکل برویم.

برای فرونشست تهران کار کنیم 

وی افزود: قرار نیست بنشینیم و نگاه کنیم تهران فرونشست برایش رخ بدهد بعد بگوییم ما در فلان تاریخ یک مصوبه داشتیم که موضوع فرونشست اصلا به ما ربطی هم نداشته است و تقصیر را از سر خود باز کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران