پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354451 تاریخ : 1397/05/24-17:00:43
,10026,
4 میلیارد سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار بیمه / رقابت جهانی بانک‌ها و بیمه در ارائه خدمات

تازه های بیمه ایران و جهان منتشر شد:

4 میلیارد سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار بیمه / رقابت جهانی بانک‌ها و بیمه در ارائه خدمات

تازه‌های بیمه ایران و جهان در شماره 57 خود به گزارش اکونومیک تایمز هند به مراودات نفتی ایران و هند اشاره کرده است و تلاش‌های هند را برای پرداخت‌های هزینه نفت ایران از سایر کانال‌ها حائز اهمیت برشمرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پژوهشکده بیمه ، اکونومیک، ایران را در سال 2017 و 2018 پس از عراق دومین عرضه کننده نفت به هند معرفی کرده و تداوم این روند را برای هند یک امر حیاتی دانسته است. این در حالی است که هم اکنون ایران هفتمین کشور صادر کننده نفت به هند است.

خبر سرمایه‌گذاری 4 میلیاردی در اوراق بهادار بیمه‌ای و تداوم توجه به این اوراق با وجود خسارت‌های سنگین سال 2017 از نکات مورد توجه در گزارش ویلیس تاورز بوده است. در این گزارش آمده است: به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران نهایی از طریق خرید عمده در بازارهای اولیه و ثانویه نسبت به بازار اعتماد پیدا کرده باشند.
تازه‌های بیمه ایران و جهان به نقل از شرکت‌ پی‌دابلیوسی به برداشت غلط شرکت‌های نفتی سنتی بیمه نسبت به شرکت‌های فناورانه و نوپا اشاره و اعلام کرده است بر اساس مطالعات انجام شده شرکت‌های نوپا سبب ایجاد اختلال در شرکت‌های بیمه سنتی نشده‌اند و هم اکنون در حال خلق مشارکت معناداری هستند.
خبر دیگری که در این نشریه منتشر شده است در مورد رقابت نابرابر میان بانک‌ها و بیمه‌ها در ارائه خدمات مشتریان، نوآوری و کیفیت خدمات است. در این رقابت‌ها بخش بانکداری در رتبه چهارم قرار دارد و پنج رتبه اول به ترتیب صنایع هتلداری، خدمات غذایی، سفرهای هوایی، بانکداری و خرده‌فروشی است.
در این شماره همچنین نکاتی پیرامون دعوی حقوقی در بیمه‌ها و تاثیر بیماری‌های واگیردار در ایجاد ریسک‌های بزرگ برای شرکت‌های بیمه به رشته تحریر درآمده است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران