پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3952 تاریخ : 1390/11/23-00:00:00
,23,
بصیرت

سخن روز،

بصیرت

حضور حماسی مردم مسلمان کشورمان این بار هم مانند سالهای قبل مایه افتخار و غرور دوستان شد و دشمنان را در یاس فرو برد.

اگر بخواهیم بصیرت را یکبار دیگر و از منظری شفاف تر و کارآمدتر تبیین کنیم ، به معنای واقعی کلمه باید به تظاهرات کم نظیر 22 بهمن ماه سال 1390 بنگریم که ملت به راستی حماسه آفریدند.

 

شبنه 22بهمن ماه همه آمده بودند، از کوچک و بزرگ ، زن و مرد - پیر و جوان و برای پشتیبانی از انقلاب خود و دستاوردهای آن سر از پا نمی شناختند، و به راستی که برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ حماسی ایران درخشید. آفرین بر این مردم قدر شناس و همیشه در صحنه.

حضور گسترده و میلیونی سه نسل از انقلاب که رسانه های آمریکایی  آن را چند صد هزار نفر و بی بی سی فارسی نیزاین جمعیت عاشق و دوستدار انقلاب  را  فقط هزاران نفر اعلام می کردند، از نگاه 2 هزار خبرنگار دور نماند، حتی اگر رسانه های استکباری در تعداد و میزان شرکت کنندگان در این رفراندوم بزرگ از میزان تظاهر کنندگان در انعکاس های رسانه ای خود  کم کنند .!

مردم ما با حضور خود یکبار دیگر نشان دادند که از بسیاری از بزرگان و شخصیت ها و آنهایی که از سفره انقلاب بسیار بهره بردند ، بصیرت بالاتری دارند و بار دیگر به آن ها درسی ماندگار دادند.

ایرانی های سلحشور با شعار آزادی ، استقلال و جمهوری اسلامی در این روز که رفراندومی واقعی بود، وفاداری خود را به نظام ، رهبری و دستاوردهای شایسته جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

تظاهرکنندگان در میدان آزادی و میدان های بزرگ 850شهر کشور با صدورقطعنامه ای  بر وحدت کلمه  و حفاظت از دستاوردهای انقلاب و سرعت بخشیدن به پیشرفت ها و نیز جهاد اقتصادی تاکید کردند . مردم ایران در این قطعنامه ها هر گونه دخالت کشورهای غربی و استکباری در امور داخلی ایران را محکوم  و برحمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی هم چنین پشتیبانی از بیداری اسلامی و انقلاب های کشورهای منطقه تاکید کردند.

رئیس دولت دهم در اجتماع تظاهر کنندگان در میدان ازادی اعلام کرد، به زودی همه نیازهای هسته ای ایران در داخل تامین می شود و گفت: در روزهای اینده چندین تحول بزرگ در عرصه انرژی هسته ای روی می دهد که خبر آن به آگاهی مردم فهیم ایران می رسد. وی خطاب به دول غرب گفت ، اگر با زبان زور با ایران سخن بگوئید، ایرانی ها زیر بار نمی روند، اما دولت به نمایندگی از ملت آزاده  آمادگی مذاکره سازنده است.

 مدیر مسوول



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران