پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3921 تاریخ : 1390/11/18-00:00:00
,5,
مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند

موج دوم سرما در پیش است

مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند

ایران با جمعیتی 75 میلیون نفری بالاترین سرانه مصرف گاز در کشور را دارد و ضوری است که مردم در نحوه مصرف دقت کرده و صرفه جویی کنند.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با قدردانی از در صرفه جویی مصرف گاز گفت: موج دوم سرما در پیش است و مردم همچون گذشته در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

'به گزارش خبرگزاری بانک و صنع، مهندس جواد اوجی' روز سه شنبه در حاشیه تجدید میثاق مسوولان و کارکنان وزارت نفت با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: برودت سرما و بارش برف در چند روز گذشته در استانهای کشور موجب کاهش 12 تا 15 درجه ای دما شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش کارکنان شرکت گاز در هیچ جای کشور قطعی گاز و افت فشار نداشتیم و عملیات گازرسانی در سراسر کشور در بخش تجاری و خانگی روند مطلوبی دارد.

اوجی همچنین خاطر نشان کرد: روز گذشته مصرف گاز در کشور به بالاترین و بی سابقه ترین مقدار مصرف گاز خود یعنی 556 میلیون متر مکعب رسید و 82 درصد مصرف در این روز مربوط به واحدهای تجاری و خانگی بود.

وی با بیان اینکه تولید گاز همه ساله در کشور رو به افزایش است گفت: 13 پالایشگاه،200 هزار کیلومتر خطوط انتقال و 65 ایستگاه تقویت فشار در کشور هم اکنون برای تولید و انتقال گاز فعال است و عمده تجهیزات مربوط به این صنعت در داخل توسط متخصصان ایرانی و بومی کشور راهبری می شود 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران