پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3914 تاریخ : 1390/11/18-00:00:00
,4,
مقابل ایران هارت و پورت نکنید

روزنامه صهیونیستی توصیه کرد:

مقابل ایران هارت و پورت نکنید

یک روزنامه صهیونیستی، تهدیدهای تل آویو علیه ایران را اقدامی گمراه کننده خواند و تصریح کرد اسرائیل قدرت درگیری نظامی با ایران را ندارد.

به گزارش بانک و صنعت، هاآرتص در تحلیل خود از قول کنت پولاک کارشناس و مدیر سابق امور خاورمیانه در مراکزی چون سازمان سیا و کاخ سفید نوشت: تهدید اسرائیل به حمله علیه تاسیسات هسته ای ایران، اقدامی گمراه کننده است. چرا که اسرائیل در صورت داشتن یک ارتش قوی و منظم و داشتن برنامه خوب برای اجرای این حمله، لحظه ای در اجرای آن شک نخواهد کرد. در واقع اگر اسرائیل توان اجرای این حمله را داشته باشد، در مورد آن هشدار نمی دهد، بلکه آن را انجام می دهد. بنابراین حقیقت امر این است که سخن گفتن و هشدار دادن اسرائیلی ها در این زمینه به معنای این است که آنان شرایط مناسبی برای حمله ندارند.
هاآرتص از قول پولاک افزود: البته ما نباید از احتمال حمله غافل باشیم. اما موانع بسیاری بر سر راه اسرائیل وجود دارد که باعث شده مقامات این رژیم در 10 سال گذشته با وجود تهدیدهای مکرر نتوانند به چنین اقدامی دست بزنند.
این روزنامه در تحلیل دیگری نوشت: هر اقدامی از سوی اسرائیل با حملات تلافی جویانه ایران مواجه خواهد شد که مساوی با نابودی هزاران اسرائیلی است و ما باید با تک تک رگ های بدنمان از این تلافی بترسیم.
هاآرتص نوشت: جنگ سال 2006 با حزب الله لبنان، مصیبت بارترین جنگ برای اسرائیل بود و بر همین اساس، اسرائیل پیش از تصمیم برای حمله به ایران، باید خاطره جنگ لبنان را در ذهن خود مرور کند. اسرائیل هم در جنگ لبنان و هم در جنگ غزه، بیش از آنچه به دست آورد، از دست داد.
روزنامه صهیونیستی تاکید کرد: اقدام نظامی نه تنها ممکن است برنامه هسته ای ایران را به تاخیر نیندازد بلکه به تسریع اش هم منجر شود.
یادآور می شود اخیرا آویو کوفاوی رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل در کنفرانس امنیتی هرتزلیا تصریح کرده بود: 200 هزار موشک با بردهای مختلف از ایران، لبنان، سوریه و غزه، عمق اسرائیل و تل آویو را نشانه گرفته و این موشک ها قادرند اهداف گوناگون را مورد حمله قرار دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران