پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3898 تاریخ : 1390/11/16-00:00:00
,1,
این بانک متعلق به همه ایرانیان است

بنیان گذار بانک گردشگری ایران،

این بانک متعلق به همه ایرانیان است

نشست مشترک طرح تسهیلات سفر با حضور جمعی از فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری کشور ، مدیران بانک گردشگری و برخی از اعضای باشگاه گردشگری ایرانیان برگزار شد .

نشست مشترک طرح ' تسهیلات سفر ' با حضور فعالان بخش خصوصی و مدیران بانک گردشگری برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک گردشگری ، مهدی جهانگیری بنیانگذار بانک گردشگری در این نشست اظهار داشت : بانک گردشگری همانگونه که از نامش به خوبی پیداست متعلق به همه فعالان حوزه گردشگری است و با توجه به نام گردشگری که توأم با شادابی ، نشاط و امید است ، این مجموعه در خدمت 70 میلیون ایرانی می باشد .
 

وی افزود : تعامل بین بانک و باشگاه گردشگری ایرانیان در طرح " تسهیلات سفر " حرکتی ملی و عظیم می باشد که حاصل آن افزایش روحیه امید و نشاط در میان هموطنان عزیز خواهد بود .

ناصر سالار ، مدیر عامل بانک گردشگری نیز در این نشست با بیان اینکه بانک گردشگری و فعالان صنعت گردشگری از جمله آژانسهای مسافرتی لازم و ملزوم یکدیگر هستند ، اظهار داشت : تسهیلات در نظر گرفته شده برای تأمین و تکمیل سبد سفر خانوارهای ایرانی می باشد و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد رشد و توسعه گردشگری کشور در سایه این طرح و سایر ابتکارات بانک باشیم .    

وی تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته به این طرح از سوی بانک گردشگری 3 هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات 10، 20، 30 و40 میلیون ریالی با بازپرداخت یک ساله و تنها برای استفاده در راستای توسعه سفر است .

وی در خصوص چگونگی ارائه تسهیلات مذکور اعلام داشت : استفاده از این تسهیلات به افرادی که به عضویت باشگاه گردشگری ایرانیان وابسته به بانک گردشگری درآمده و واجد شرایط دریافت آن می باشند اعطا می گردد و متقاضیان می توانند به پایگاه اینترنتی بانک گردشگری به آدرس www.tourismbank.ir و یا وب سایت باشگاه گردشگری  ایرانیان به نشانی www.irantourismclub.com   مراجعه و با ورود به بخش " تسهیلات سفر" در این طرح ثبت نام نمایند.

در ادامه این جلسه اکبر غمخوار، رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران به نمایندگی از فعالان بخش خصوصی ضمن قدردانی از ابتکار صورت گرفته توسط بانک گردشگری ،  سخنانی پیرامون ظرفیت های گردشگری موجود در کشور و توسعه و رونق این صنعت عظیم و همچنین همکاری بانک گردشگری و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی تهران اظهار داشت و در پایان منوچهر زمانی مدیرعامل باشگاه گردشگری ایرانیان اظهار داشت : از این پس با همکاری بانک گردشگری و باشگاه گردشگری ایرانیان به متقاضیان سفر، تسهیلات لیزینگ سفر ارائه خواهد شد که شامل تمام خدمات سفر از جمله اقامت، رستوران ها و .... می باشد

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 350
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران