پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3893 تاریخ : 1390/11/16-00:00:00
,20,
تسهیلات دانشجویی 4 برابر می شود

وزیر علوم،

تسهیلات دانشجویی 4 برابر می شود

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری گفت:در جهت حمایت از فناوری های مرتبط با طرح های هسته ای ، از فروردین سال آینده ، اعطای تسهیلات دانشجویی از قبیل وام تحصیلی ، وام مسکن ، ودیعه

 

به گزارش بانک و صنعت، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری گفت:در جهت حمایت از فناوری های مرتبط با طرح های هسته ای ، از فروردین سال آینده ، اعطای تسهیلات دانشجویی از قبیل وام تحصیلی ، وام مسکن ، ودیعه مسکن و وام های ضروری این گونه دانشجویان چهار برابر می شود . 

 
 

 کامران دانشجو در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی همچنین گفت: همه دانشجویان از سال آینده تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند.

وی تاکید بر خودباوری ، خوداتکایی ، تولید و نوآوری ، اثربخشی و هدف مداری از اصول ثابت و اهداف محوری فعالیت های علمی در طول فعالیت های جشنواره خوارزمی بوده است.

جشنواره خوارزمی به اعتبار علمی کشور افزوده است

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: جشنواره بین المللی خوارزمی با 25 دوره برگزاری به اعتبار علمی و فرهنگی کشور افزوده است.
کامران دانشجو با خوش آمدگویی به رئیس جمهور از توجه خاص وی به جامعه علمی کشور قدردانی کرد و افزود: این توجه مایه دلگرمی  جامعه علمی شده است.
وزیر علوم با تبریک دهه فجر گفت: به لطف الهی و حمایت مدیران علمی وفادار به آرمان های شهدا و تلاش استادان متعهد دانشگاه ، این دوره از جشنواره سرفرازتر و پویاتر از گذشته با حضور فعالان عرصه علم و پژوهش برگزار می شود.
وی شناسایی استعدادهای برتر و بسترسازی برای تعلیم و تربیت نیرو های انسانی را مهم ترین هدف برگزاری جشنواره خوارزمی خواند و افزود: در این جشنواره بر فراهم شدن شرایط حضور نخبگان علمی در همه عرصه ها تاکید شده است.
وی به نقش جشنواره خوارزمی در عملیاتی شدن فعالیت های تحقیقاتی اشاره کرد و گفت: تاکید بر خودباوری ، خوداتکایی تولید و نوآوری و اثربخشی و هدف مداری آن از دیگر اهداف جشنواره است.
دانشجو گفت: اقبال رو به افزایش دانشجویان و مجامع علمی معتبر خارجی و داخلی و حمایت فزاینده نهادهای بین المللی از این جشنواره نشانه توسعه و پیشرفت آن در 25 دوره اخیر است و با برنامه ریزی اصولی مسئولان ، ایران اسلامی با شتابی بیشتر به سوی تحقق اهداف و برنامه های مصوب پیش می رود.
وزیر علوم گفت: براساس آمار یکی از پایگاه های معتبر بین المللی ، ایران در سال 2011 در تولید علم ، مقام نخست منطقه و جایگاه 17 جهان را کسب کرده و این در حالی است که آمریکا ، انگلیس و برخی کشورهای اروپایی با تنزل رتبه مواجه شده اند.
دانشجو افزود: این وضع نوید دهنده آینده ای هر چه روشن تر برای ایران است و از همین رو باید به همه تلاشگران عرصه علمی ادای احترام کرد.
وی ادامه داد: یاد و خاطره شهدای جامعه دانشگاهی به ویژه دانشمندان هسته ای و جهاد علمی کشور را که در سال های اخیر به جرم اسلام خواهی ، میهن دوستی و فعالیت های علمی هدف کینه دشمنان قرار گرفتند و به فیض شهادت نائل شدند گرامی می دارم و از همه مسئولان اجرایی دوره های مختلف این جشنواره قدردانی می کنم.
وزیر علوم همچنین از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در اجرای موفق این جشنواره قدردانی کرد و افزود: با توجه به تأسیس کانون برگزیدگان خوارزمی به ارتباط بیشتر سازمان ها و بنگاه های تولید و صنعت با جشنواره خوارزمی و حمایت از برگزیدگان تاکید می کنم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران