پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3879 تاریخ : 1390/11/15-00:00:00
,14,
همایش جهانی تالابها در کشتی میرزا کوچک خان برگزار شد

همایش جهانی تالابها در کشتی میرزا کوچک خان برگزار شد

همایش جهانی تالاب ها با حضور مسوولان استان گیلان ، محیط زیست کشور در کشتی میرزا کوچک خان در ساحل بندر انزلی برگزار شد.

 

به گزارش بانک و صنعت به نقل از نشریه واکنش، در این همایش به علت محدودیت جا از حضور اعضای تشکل های غیر دولتی وابسته به محیط زیست و فعالان رشته گردشگری برغم دعوت قبلی ، جلوگیری شد. این گروه ها به عنوان اعتراض به اقدام برگزار کنندگان  ، جلسه ای را در لابی کشتی با حضور دکتر طالع نماینده ایران در سازمان یونسکو تشکیل دادند.!

این گروه ها از اینکه سازمان محیط زیست کشور و برگزار کننده همایش از آن ها استفاده تبلیغی کرده ، انتقاد کردند و اعلام کردند ، ما آمده بودیم تا پیام مان را منتقل کنیم ، اما ناددیده انگاشته شدیم.

برگزاری این مراسم در بدترین وضعیت آب و هوایی استان گیلان موجب شد تا استفاده لازم از این همایش نشود و گفته می شود آنچه در باره اش سخن جدی به میان نیامد، تالاب ها بود.

این گروه ها در غرفه ای که به آن ها اختصاص داده شده بود ، طوماری را در اعتراض به شیوه برگزاری مهیا و به امضا مسوولان و اعضای تشکل های و حتی به امضای شخص استاندار رساندند که این طومار موجود است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران