پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3871 تاریخ : 1390/11/15-00:00:00
,20,
چند خبر از انتخابات مجلس

چند خبر از انتخابات مجلس

خبرگزاری بانک و صنعت ، اماده انتشار اخبار انتخابات همه گروه ها، احزاب و جناح های سیاسی قانونی در کشور است.

لیست جبهه متحد اصولگرایان دوشنبه 17 بهمن اعلام می شود.


به گزارش بانک و صنعت، رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان گفت لیست مورد حمایت این جبهه17 بهمن اعلام خواهد شد.
علیرضا زاکانی در همایش استانی جبهه متحد اصولگرایان لرستان اظهار کرد: شرایط را طوری دنبال می کنیم که نامزدهای شجاع، استقلال طلب، خدمتگزار ملت، پاک دست و عدالت خواه در لیست سبد اصولگرایی قرار گیرند تا مجلس نهم را نیز به این سمت سوق دهند.
زاکانی یادآور شد: دشمنان انقلاب، جریان فتنه و جریان انحرافی را به عنوان کسانی که انقلاب را در شرایط شعب ابی طالب می دانند می شناسند؛ جریان فتنه در کمال سکوت فعالانه در حال آماده شدن برای رقابت با اصولگرایان است.
رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: جریان انحرافی نیز با اندیشه های منحرف خود و با تکیه بر قدرت و ثروت به دنبال تصاحب کرسی های مجلس نهم هستند.
زاکانی با تاکید بر این که «جریان انحرافی همان اهدافی را که دشمنان در انتخابات دنبال می کنند دنبال می کند» گفت: از سوی دیگر دشمنان انقلاب با تهدید و تحریم که تحریم ها را به بدترین وجه دنبال می کنند در تلاشند که یک فضای یاس آلود را برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت ایجاد کنند، اما زهی خیال باطل.

تمام اصلاح طلبان مجلس هشتم غیر از یک نماینده
تایید صلاحیت شدند
سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس از تایید صلاحیت تمامی نامزدهای اصلاح طلب به جز یک نفر از آنها خبر داد.
داریوش قنبری گفت: جبهه مردم سالاری و خانه کارگر به عنوان تشکل های اصلاح طلب تحرکاتی را برای ارائه لیست سراسری انجام داده اند که احتمالا منتج به نتیجه نیز خواهد شد.
وی با بیان اینکه اصلاح طلبان خواستار حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات هستند، افزود: حضور اصلاح طلبان در انتخابات بر مشارکت مردم تاثیرگذار خواهد بود.
قنبری با بیان اینکه رقابتی شدن و رقابتی بودن فضای انتخابات تضمین کننده مشارکت گسترده است، تصریح کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات بستگی به احساس آنها مبنی بر میزان رقابتی بودن انتخابات و حضور سلیقه های مختلف دارد.
وی در پاسخ به سؤالی درباره تایید صلاحیت نمایندگان اصلاح طلب مجلس به فارس گفت: صلاحیت تمامی نمایندگان اصلاح طلب مجلس به غیر از آقای اقبال محمدی، تایید شده است.
تعداد تایید صلاحیت شدگان از مرز 3 هزار نفر گذشت
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد تعداد کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند از 3 هزار نفر گذشت.
عباسعلی کدخدایی با اعلام این خبر پیش بینی کرد این تعداد تا 21بهمن ماه، زمان نهایی بررسی شکایت کاندیداها، به تعداد قابل توجهی افزایش پیدا کند.
همچنین هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات سومین میاندوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد، داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز نگردیده است، می توانند مراتب شکایت خود را ارائه دهند.
توضیح 9 دی و رسایی درباره یک خبر
روابط عمومی هفته نامه 9 دی با انتشار توضیحی از درج خبر جمع بندی جبهه متحد درباره قراردادن نام علی مطهری در فهرست خود دفاع کرد.
9 دی در توضیح خود تأکید کرده این اقدام غیراخلاقی نبوده و علی مطهری خود این موضوع را به 9 دی اعلام کرده است.
ازسوی دیگر علی مطهری این موضوع را تکذیب کرده و گفته است که تنها در وضوخانه مجلس به رسایی گفته «شنیده است» که چنین اقدامی انجام شده است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 352
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران