پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410805 تاریخ : 1397/08/13-12:53:12
,10026,22,
38/5 درصد از خدمات بستری استان هرمزگان در بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس ارائه شده است

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان:

38/5 درصد از خدمات بستری استان هرمزگان در بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس ارائه شده است

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: این استان با داشتن 11درصد از تخت های بستری کشور، 38/5 درصد از خدمات بستری را تا پایان شهریور ماه جاری، در بیمارستان خلیج فارس ارائه داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط  عمومی  سازمان تامین اجتماعی، دکتر مریم امیری اظهار داشت: بیمارستان خلیج فارس بندرعباس تنهاب یمارستان تامین اجتماعی استان هرمزگان و بیمارستان مرجع زنان و زایمان است که در حال حاضر با 240تخت فعال به صورت رایگان به بیمه شدگان ارائه خدمت می نماید.

وی افزود: در سال 95 این مرکز از بین بیمارستان های بالای 200 تخت، رتبه یک و از بین 70 بیمارستان سازمان تامین اجتماعی، رتبه 6 را کسب نموده است.

دکتر امیری گفت: امکاناتی نظیر درمانگاه های تخصصی، رادیولوژی دیجیتال، دیالیز، سی تی اسکن و سنگ شکن و غیره از جمله خدماتی است که در این بیمارستان به  بیمه شدگان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: طی شش ماهه اول امسال، مراجعات بستری به بیمارستان خلیج فارس 13هزار و 336 مورد و  تعداد 4829 مورد زایمان، در  این بیمارستان انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان افزود: مراجعات سرپایی به تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان طی این مدت نیز، 316 هزار و 214 مورد بوده است و 2درصد رشد، در میزان مراجعات به پزشکان عمومی به نسبت مشابه سال قبل، داشته ایم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران