پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3838 تاریخ : 1390/11/11-00:00:00
,17,
پروازهای  تهران - لندن ثابت است

'هما' ادعای 'بی بی سی' فارسی را تکذیب کرد

پروازهای تهران - لندن ثابت است

نمایندگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) در انگلیس ادعاهای تلویزیون 'بی بی سی' فارسی در مورد کاهش پروازهای هفتگی این شرکت به لندن را تکذیب کرد.

 

1390/11/11 - 01:09

به گزارش بانک و صنعت، شبکه 'بی بی سی' دوشنبه شب گزارش داد که پروازهای هما در مسیر تهران - لندن - تهران که در حال حاضر سه بار در هر هفته (روزهای فرد) انجام می شود، قرار است به دو پرواز در هفته کاهش یابد. 'بی بی سی' گفت: بدین ترتیب پرواز روزهای سه‌شنبه 'هما' بین دو پایتخت متوقف می‌شود.

یک مقام آگاه در نمایندگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در لندن به خبرنگار ایرنا گفت: توقف پروازهای منظم هفتگی 'هما' به لندن به هیچ وجه صحت ندارد و تنها اتفاقی که افتاده، این است که ما خودمان در ماه فوریه(12 بهمن - 10 اسفند) که اصولا ماه کم سفری به شمار می رود، تعدادی از پروازهای خود را به دلایل بازرگانی لغو کرده ایم.

وی افزود: افزایش و کاهش تعداد پروازها توسط شرکت های مسافری در ایام پر سفر و کم سفر، اقدامی عادی است که به دلیل صرفه اقتصادی توسط هر شرکت هوایی ممکن است انجام شود. وی اظهارداشت: در حال حاضر ما برای ماه مارس ( 11 اسفند - 11 فروردین) برای سه پرواز در هفته (از جمله در روزهای سه شنبه) برای مسافران جا ذخیره می کنیم و بنابراین برنامه کاهش پروازهای هفتگی هما به لندن صحت ندارد.

این مقام آگاه گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران 'هما' در سال های گذشته هم در ایام کم سفر برخی از پروازهای خود را به لندن جا به جا می کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران