پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3831 تاریخ : 1390/11/11-00:00:00
,2,
واگذاری پست بانک به بخش خصوصی توجیهی ندارد

کواکبیان نماینده سمنان:

واگذاری پست بانک به بخش خصوصی توجیهی ندارد

پست بانک ایران اقدامات و فعالیت های به سزائی در خدمت رسانی به هموطنان روستایی و محروم کشور انجام می دهد و به همین منظور واگذاری آن به بخش خصوصی توجیهی ندارد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با مدیر شعب پست بانک استان سمنان ضمن بیان این مطلب گفت: دفاترخدمات بانکی پست بانک اشتغال چشمگیری در روستاها و مناطق محروم کشور ایجاد کرده است و چون این بانک به دنبال حرکت و فعالیت های مالی و درآمدزایی نیست خدمات بیشتری در مقایسه با سایر بانک ها ارائه می کند.
وی افزود: خدمت رسانی پست بانک براساس رسالت و اهداف آن بیشتر به روستاها و اقشار ضعیف جامعه است که همین امر بعنوان یک نعمت و انگیزه برای این بانک مردمی به حساب می آید.
نماینده مردم سمنان و مهدی شهر اظهار داشت: در سنگر خانه ملت تلاش خواهیم کرد تا واگذاری پست بانک به بخش خصوصی منتفی شود تا این بانک خدوم بتواند خدمات بهتری به روستاییان و اقشار ضعیف جامعه ارائه کند.
کواکبیان در پایان با اشاره به این که پست و مقام روزی را از میان می برد تصریح کرد: پست بانک نوع خدمتی که به مردم ارائه می کند ماندگار است و روز قیامت نیز جایگاه معنوی و اجر اخروی آن محفوظ می ماند.
همچنین در این نشست عبدالمحمد قادری فر مدیر شعب پست بانک استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان گفت: در کلیه شهرستان های استان حداقل یک شعبه پست بانک وجود دارد که در کنار آن نیز 139دفتر خدمات بانکی شهری و روستایی خدمات مشابهی را به هموطنان ارائه می کنند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران