پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3765 تاریخ : 1390/11/05-00:00:00
,15,
گالکسی جدید سامسونگ در بازار

در دنیای فناوری و دیجیتال

گالکسی جدید سامسونگ در بازار

سامسونگ، فروش گوشی گلکسی نوت سفید خود با قیمت حدود 400 پوند را آغاز کرده که مشخصاتی همانند گلکسی‌نوت سیاه دارد.

به گزارش بانک و صنعت  به نقل از تی تری، این تلفن هوشمند که به طور رسمی هفته­ گذشته رونمایی شد، استانداردهای نسخه ی سیاه رنگ خود را با پردازنده دو هسته ای و نمایشگر 5.3 اینچی دنبال می کند.
گلکسی نوت، ابداع جدیدی در خانواده گکلکسی و شاخه جدیدی در گروه است که در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
این گلکسی سفید رنگ به علت شباهت بسیار زیاد هر دو دستگاه، قیمتی دقیقا مشابه نسخه سیاه رنگ خود دارد و در حدود 400 پوند به فروش می رسد.
سامسونگ برای 100 مشتری اولی که این دستگاه را بخرند معادل 250 پوند محتوا و دیتای رایگان از جمله موسیقی، فیلم و کتاب الترونیکی در نظر گرفته است.
گلکسی نوت از تلفن های همراه هوشمند بزرگتر بوده اما از تبلت کوچکتر است. دارای صفحه نمایش اچ دی سوپر 5.3 اینچی با رزولوشن 800*1280 پیکسل است.
یک پردازنده ی 1.4 گیگاهرتزی، گلکسی نوت را تغذیه می کند، دستگاه دارای رَم یک گیگابایتی است و دارای دو مدل با حافظه ی داخلی 16 گیگیباتی و 32 گیگاباتی می باشد.
این دستگاه دارای دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 1080پیکسلی فول اچ دی است. دوربین دوم 2 مگاپیکسلی در جلوی گلکسی نوت امکان تماس های تصویری را برقرار می کند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران