پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3749 تاریخ : 1390/11/04-00:00:00
,20,
مسئولیت پیامد تصمیمات نسنجیده برعهده اتحادیه اروپایی خواهد بود

ایران:

مسئولیت پیامد تصمیمات نسنجیده برعهده اتحادیه اروپایی خواهد بود

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای سیاستهای غیر قانونی و تصمیمات غیر منطقی شورای وزیران امورخارجه اتحادیه اروپایی را محکوم کرد.

به گزارش بانک و صنعت،  بیانیه وزارت خارجه به این شرح است:  شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپایی در نشست روز دوشنبه سوم بهمن و در ادامه سیاستهای غیرقانونی خود تصمیماتی غیرمنطقی و توجیه ناپذیر درارتباط با ایران اتخاذ کرد.
جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن این حرکت غیراصولی و با تاکید مجدد بر سیاست های مسئولانه خود مبنی بر تنظیم روابط باکشورهای جهان بر اساس حقوق و مقررات بین المللی و اصول احترام متقابل معتقد است که این تصمیمات آثار و پیامدهای ناگواری برای مردم اروپا و دیگران خواهد داشت.
جمهوری اسلامی ایران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود تاکید کرده و همواره همکاری درچارچوب تعهدات خود به آژانس بین المللی انرژی اتمی را ادامه داده وازهرگونه تلاشی برای شفاف ترکردن برنامه هسته ای خود دریغ ننموده است.
به نظر می رسد اتحادیه اروپایی در دنباله روی غیر منطقی از سیاست های آمریکا بمنظور فرافکنی مشکلات اقتصادی و اجتماعی خود با فضاسازی های غیر واقعی درصدد انحراف افکار عمومی از بیداری عدالت خواهانه مردمی و جنبش ضد تبعیض و سرمایه داری است.
ملت ایران بارها اثبات کرده است که هرگز تحت فشار و اقدامات ظالمانه حاضر به دست کشیدن از حقوق مشروع و قانونی خود نبوده است و مسلماً با ایستادگی درچارچوب اصول عدالت خواهی و اعتقاد به صلح و ثبات بین المللی در آینده نیز تسلیم چنین روشهایی نخواهد شد و این مسئله را به رهبران کشورهای غربی گوشزد می نماید که حرکت تقابلی با استقلال و پیشرفت کشورهای مستقل به مشکلات پیچیده دنیای کنونی خواهد افزود.
مسئولیت پیامد این گونه تصمیمات نسنجیده و تلاش برای ایجاد تنش و بحران آفرینی برعهده اتحادیه اروپایی خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران