پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3736 تاریخ : 1390/11/02-00:00:00
,1,
اوراق گواهی بانک سامان مورد استقبال قرار گرفت

اوراق گواهی بانک سامان مورد استقبال قرار گرفت

اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری که از 10 دی ماه در شعب بانک سامان عرضه شده با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است.

 

 

به گزارش بانک و صنعت به نقل از  اداره روابط عمومی بانک سامان، این اوراق گواهی با نرخ سود علی الحساب سالانه 13.5درصد و قابل پرداخت در مقاطع ماهانه عرضه شده اند.

بر اساس این گزارش اوراق با مضارب یک میلیون ریال صادر شده اند  و حداکثر مبلغ قابل درج در هر فقره گواهی سپرده برای اشخاص حقیقی 1میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی  5میلیارد ریال می باشد . 

از مزایای ویژه این اوراق برای مشتریان می توان به  امکان دریافت کارت اعتباری به ارزش 25درصد مبلغ  اسمی اوراق اشاره کرد که مشتری می تواند 6 ماه پس از خرید اوراق گواهی یک کارت اعتباری با نرخ 11درصد و باز پرداخت 1ساله  و تا سقف100میلیون ریال  دریافت کند.

گفتنی است؛ بازخرید اوراق مذکور از طریق بازار ثانویه انجام می شود و  اولین سود علی الحساب  با احتساب روزهایی که اوراق خریداری شده است در تاریخ دهم هر ماه به مدت 1سال به حساب دارنده گواهی واریز می شود.

علاقه مندان می توانند تا 15 دی ماه برای خرید اوراق مذکور به شعب بانک سامان مراجعه فرمایند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران