پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3702 تاریخ : 1390/10/28-00:00:00
,1,
اهدای لوح و تندیس حلقه ارجان به روابط عمومی بانک تات

اهدای لوح و تندیس حلقه ارجان به روابط عمومی بانک تات

طی مراسمی در ارگ آزادی تهران، از روابط عمومی بانک تات در کنار دیگر نهادهای برتر از لحاظ تبلیغ و اطلاع رسانی تجلیل شد.

 به گزارش بانک و صنعت، هیئت داوران این جشنواره، تندیس حلقه ارجان در سال 1390 را به خاطر موفقیت روابط عمومی بانک تات در نفوذ و ماندگاری، اطلاع رسانی و اثرپذیری تبلیغات در مخاطبان به این روابط عمومی اهدا کرد.

حلقه ارجان که یکی از کهن ترین اشیای تاریخ کشور عزیزمان بوده و به عنوان نماد قدرت، نفوذ و ماندگاری سازمان های ایرانی در اذهان جامعه به شمار می رود در دومین جشنواره خود با ارزیابی و تحقیق در قالب یک جامعه آماری  11هزار نفری و با بررسی سازمان های مختلف و متغیر قرار دادن خدمات و نفوذپذیری تبلیغات؛ لوح تقدیر و تندیس حلقه ارجان را به روابط عمومی بانک تات اهدا کرد. رویکرد اصلی در این دوره از جشنواره حلقه ارجان، "صداقت و انصاف در تبلیغ و اطلاع رسانی" بود.
بر اساس این گزارش در مراسم قدردانی از برگزیدگان که در ارگ آزادی در تهران برگزار شد، دکتر محمود ترابیان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک تات، لوح و تندیس جشنواره را دریافت کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران