پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3677 تاریخ : 1390/10/27-00:00:00
,13,
36 میلیارد ریال یارانه تسهیلات بهسازی نانوایی ها تخصیص یافت

36 میلیارد ریال یارانه تسهیلات بهسازی نانوایی ها تخصیص یافت

مجری طرح بهسازی و نوسازی نانوائیها از اختصاص 36 میلیارد ریال تسهیلات به بهسازی نانواخانه ها خبر داد.

 

 
 

'به گزارش خبرگطزاری بانک و صنعت، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صنعت ، معدن و تجارت :محمد آهوخش با تشریح آخرین وضع بهسازی نانوایی های کشور افزود : این مبلغ در قالب تفاهم نامه بین شرکت بازرگانی دولتی ایران با بانک سپه و در قالب یارانه تعریف شده است.

وی اضافه کرد : نانوایان می توانند از محل این یارانه تا سقف 15 میلیون تومان در مراکز استان ها و 10 میلیون در شهرستان ها از تسهیلات بانکی با سود 5 درصد استفاده کنند. 

مجری طرح بهسازی نانواییها همچنین درباره نحوه بازپرداخت این اعتبار یارانه ای تصریح کرد: دولت به منظور حمایت از نانوایان  از 14 درصد سود تسهیلات اعطایی جهت بهسازی و بازسازی نانوایی ها ، نه درصد را به صورت یارانه پرداخت می کند و تنها پنج درصد سود وام دریافتی را نانواها به بانک پرداخت می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نانوایان برای برخورداری از اعتبارات یارانه ای می توانند از بانک سپه به عنوان بانک عامل استفاده کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران