پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3649 تاریخ : 1390/10/24-00:00:00
,20,
سکوت مرگبار مدعیان دموکراسی!!

سکوت مرگبار مدعیان دموکراسی!!

دست های ناپاک دشمنان انقلاب اسلامی یکباردیگر درخون یکی از بهترین فرزندان سرزمین پاکان فرو رفت و گلی از بوستان علم و معرفت ایران زمین را پرپر کرد.

 

شهید مصطفی احمدی روشن از دانشمندان جوان و نخبگانی بود  که استکبار و صهیونیست جهانی دیگر تاب تحمل حضورش را مانند سه شهید دیگر این عرصه نداشت و در اقدامی کور و بی منطق این جوان پاک نهاد و نخبه را از ما گرفتند.

اگر چه هر شهیدی که در این سرزمین به خاک می افتد ، دهها جوان راست قامت جای او را می گیرند، اما آن ها سرمایه های عظیم این کشور هستند و نباید اجازه داده شود به همین سادگی  توسط عوامل صهیونیست ها پر پر شوند، دانشمندانی که در عرصه دانش هسته ای تلاش های کم نظیری از خود به اثبات رسانده و در این مسیر با تولید رادیو داروها جان هزاران بیمار نیازمند را نجات داده یا در حوزه انرژی به رونق اقتصادی کشور کمکهای شایانی کرده اند.

آنچه در کشاکش این شهادت بسیار جلب توجه می کند، سکوت معنا دار و مرگبار ، مدعیان دموکراسی و به اصطلاح بانیان آزادی و مبارزان علیه تروریست است که در هر اقدام ترویستی برغم آنکه به روشنی می دانند، منشا این جنایت ها از کجاست ، اما به سکوت خود ادامه می دهند. !؟

این مدعیان دروغین مبارزه علیه تروریست حتی برای دادن یک بیانیه محکومیت به علت آنکه دست خود آن ها به نوعی در این جنایت ها دخیل است ، تردید دارند و گاهی تحت فشارهای جهانی با گذشت چند روز یک متن کم محتوا منتشر می کنند.

شهادت این جوان برومند و دانشمند آنقدر جگر سوز و دردناک است که اگر همه ایرانیان در هر لباس و با هر دیدگاه و هر تفکری اگر علیه استکبارجهانی و به خصوص صهیونیزم موضع گیری های فعالانه نکنند یا حتی سکوت کنند، بی تردید خائن به سرزمین و مردم خویش هستند.  دانشمندان ایران اسلامی متعلق به یک گروه و جناح نیستند، بلکه آن ها متعلق به همه ایرانیان  در هر نقطه از جهان و برای نسل های امروز و فردای کشورهستند ، لذا همه باید نسبت به این جنایت های کور و برنامه ریزی شده با وسواس حساسیت نشان دهیم و به هر شکل ممکن ضمن افشاگری ها ، در صورت دستیابی به عاملان  این حوادث تلخ و غمبار  با آنها برخورد کنیم.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 371
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران