پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 359 تاریخ : 1390/03/24-00:00:00
,17,
 فروش تجهیزات نیروگاهی به ایران در آینده نزدیک

شرکت هندی "بی هل" اعلام کرد

فروش تجهیزات نیروگاهی به ایران در آینده نزدیک

شرکت هندی بی هل اعلام کرد قصد دارد تجهیزات و امکانات مورد نیاز یک نیروگاه برق آبی ایران را به ارزش 180 میلیون دلار تامین کند .

 این نیروگاه که در غرب ایران واقع شده است و خسران نام دارد قصد دارد ظرفیت تولید برق خود را افزایش دهد و به 400 مگاوات برساند.
یک مقام آگاه و ارشد شرکت بی هل هند که خواست نامش فاش نشود در این باره گفت این یک پروژه دولتی در ایران است و مقامهای شرکت بی هل هند قصد دارند این قرارداد را با مقامهای ایرانی امضا کنند .
اگر بزرگترین شرکت تامین کننده تجهیزات نیروگاهی هند بتواند این قرارداد را با ایران امضا کند ارزش آن 800 کرور روپیه(180 میلیون دلار) خواهد بود و این در واقع نخستین قرارداد بزرگی است که از سوی ایران به این شرکت پیشنهاد داده شده است .
این شرکت پیش از این پیشنهاد 26.8 کرور روپیه ای معادل 6 میلیون دلاری از پالایشگاه تبریز دریافت کرده است تا تجهیزات مورد نیاز این پالایشگاه را تامین کند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران