پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3542 تاریخ : 1390/10/17-00:00:00
,1,
یازدهمین گردهمایی سراسری مدیران اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار برگزار شد

یازدهمین گردهمایی سراسری مدیران اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار برگزار شد

یازدهمین گردهمایی سراسری مدیران اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار با حضور قائم مقام و مدیران اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره تبلیغات و اطلاع رسانی بانک انصار، یحیی فروتن قائم مقام بانک انصار طی سخنانی با تاکید بر موضوع نظارت کامل بر روی تسهیلات اعطایی گفت: تقویت مهارت تخصصی مسئولین اعتبارات و دانش فنی ایشان در این حوزه باید جدی گرفته شود و اشراف اطلاعاتی بر کلیه امور منابع و مصارف و بروز بودن آن و همچنین نحوه تشکیل پرونده تسهیلاتی در شعب به لحاظ اطلاعات فردی و اعتبارسنجی به سلامت فرآیند نظام بانکی از جمله تسهیلات اعطایی کمک می کند.
وی افزود: کارکنان نقش بسیار مهمی در توجیه مشتریان در هنگام اعطای تسهیلات به طرح ها و نحوه اعطای آن دارند و این امر می تواند از طریق نرم افزارهای مختلف اطلاع رسانی صورت گیرد.
در ادامه، حسین مجاهدی معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار به ارایه گزارش در خصوص آخرین وضعیت منابع و مصارف و معوقات بانک در مقایسه با سال قبل پرداخت و بر رعایت دقیق ضوابط و مقررات مندرج در بسته سیاستی سال 1390 ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخش منابع و مصارف تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه خدمات الکترونیکی بانکی در میان مشتریان گفت: اعتبارسنجی از متقاضیان تسهیلات باید دقیق باشد و در این راستا بانک برنامه های مختلفی برای کنترل و نظارت هر چه بیشتر بر تسهیلات اعطایی در دست تدوین و اجرا دارد که برنامه ریزی برای کاهش معوقات یکی از آن هاست.
گزارش اقدامات انجام شده در راستای بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان، تاکید بر اصول مشتری مداری و نهادینه کردن آن در سطح شعب به منظور کسب رضایت مندی مشتریان، برنامه های در دست اقدام جهت نظرسنجی مشتریان به صورت غیرحضوری و ارزیابی عملکرد شعب در امر رعایت اصول مشتری مداری، برنامه های در دست اجرا در خصوص تفکیک مشتریان ویژه و طبقه بندی و نحوه ارایه خدمات به آن ها از جمله مباحثی بود که معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک انصار به آن پرداخت.
 
اداره تبلیغات و اطلاع رسانی بانک انصار
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران