پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349 تاریخ : 1390/03/24-00:00:00
,14,
هتل کریمه قم به بهره‌برداری رسید

هتل کریمه قم به بهره‌برداری رسید

مدیرکل میراث‌‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم از افتتاح هتل کریمه در این استان خبر داد.

 به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت، علیرضا ارجمندی» تصریح کرد: این هتل در کنار هتل بین‌المللی قم قرار دارد و به همت آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت (س) ساخته شده است.

او با بیان اینکه هتل کریمه در پنج‌ هزار و 100 متر زیربنا و در پنج طبقه ساخته شده است، گفت: این هتل توسط آستانه مقدسه کریمه اهل بیت (س) و با نظارت هتل بین‌المللی قم اداره می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم گفت: این هتل با برخورداری از 56 اتاق و 160 تختخواب از ظرفیت پذیرش این تعداد گردشگر برخوردار است.

«ارجمندی» اعتبار هزینه شده برای ساخت این هتل را 30 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هتل کریمه بازسازی و بهینه‌سازی شده هتل دیگری وابسته به آستانه در این مکان است که با بهره‌گیری از امکانات روز و مدرن بازسازی شده است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: این مکان نزدیکترین هتل موجود در قم به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) است که شرایط مطلوبی را برای اقامت مسافران و زائران آن حضرت فراهم می‌سازد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 390
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران