پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3467 تاریخ : 1390/10/10-00:00:00
,17,
18هزارو 500میلیارد تومان مالیات دریافت شد

در قالب مالیات بر ارزش افزود،

18هزارو 500میلیارد تومان مالیات دریافت شد

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور از وصول 18هزار و پانصد میلیارد تومان درآمد از محل مالیات بر ارزش افزوده از زمان آغاز اجرای این قانون خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت، محمد قاسم پناهی از ثبت نام بیش از 230 هزار نفر از مسئولین اجرای مالیات بر ارزش افزوده در سامانه های این سازمان خبر داد و افزود: اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در اولین گام با ثبت نام 17 هزار نفر آغاز شد و در حال حاضر که در آستانه مرحله سیزدهم اجرای این قانون هستیم بیش از 230 هزار نفر مودی ثبت نام کرده اند.
پناهی در ادامه سخنانش با اشاره به دریافت بیش از 900 هزار اظهار نامه مالیاتی از مودیان مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت:از اول اجرای قانون تا پایان مرحله دوازدهم این طرح یعنی پایان تابستان امسال بیش از 900 هزار اظهار نامه توسط مودیان مالیات بر ارزش افزوده تسلیم سازمان امور مالیاتی کشور شده است.
وی افزود: از آغاز اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در مهر ماه 87 تا پایان سال 1389 بیش از 13 هزار و پانصد میلیارد تومان مالیات و عوارض وصول شد که از این میزان 8100 میلیارد تومان به حساب درآمدهای عمومی کشور و مابقی نیز به حساب شهرداری های وزارت کشور واریز گردید.
وی میزان وصول درآمدهای حاصل از اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از آغاز امسال تا سی ام آبان ماه 1390 را 5200 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: 3100میلیارد تومان از این درآمدها به حساب درآمدهای عمومی و 2100 میلیارد تومان نیز به حساب شهرداریهای کشور و یا وزارت کشور واریز شده است.
وی رقم کل درآمدهای حاصل از اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از آغاز اجرای این قانون تا 30 آبان ماه سالجاری را بالغ بر 18 هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد که از این میزان 11 هزار میلیارد تومان به حساب درآمدهای عمومی خزانه و 7500 میلیارد تومان نیز به عنوان عوارض به حساب شهرداری ها و وزارت کشور واریز شده است.
پناهی همچنین از دریافت بیش از 99 درصد از اظهار نامه ها به صورت الکترونیکی خبر داد و افزود: نظام مالیات بر ارزش افزوده یک سامانه الکترونیکی است و بیش از 99 درصد از مودیان در این بخش اظهارنامه های خود را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور تسلیم می کنند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 405
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران