پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3459 تاریخ : 1390/10/10-00:00:00
,6,
نمایشگاه اتومبیل با نام عبدل آباد

نمایشگاه اتومبیل با نام عبدل آباد

بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم در منطقه عبدل آباد تهران از نابسامانی رنج می برد.

به گزارش بانک و صنعت :بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم در منطقه عبدل آباد (پاسگاه نعمت آباد) تهران در روزهای جمعه در محلی که توسط شهرداری فراهم شده، برپا می شود، اما ازدحام خودروها، خریداران و فروشندگان باعث شده صف های طولانی خودروهای فروشی در بیرون از محل و خیابانهای اطراف ادامه پیدا کند.
در این بین به دلیل ازدحام و صف طولانی خودروها برای رسیدن به محل بازدید کارشناسان خودرو، گاهی درگیری لفظی و یا فیزیکی بین فروشندگان خودرو پیش می آید، به گونه ای که روز جمعه ۹ دی ۹۰ حداقل ۴ مورد متفاوت درگیری فیزیکی بین فروشندگان خودرو بر سر نوبت یا جای پارک خودرو در محل برای نمایش و فروش درگرفت.

 نکته جالب این که یک فروشنده خودروی پراید مدل ۱۳۷۹ روز گذشته علاوه بر پلاستیک کشیدن بر صندلیها و سپر خودرو ، برچسب کارخانه بر دربهای خودرو و حتی درب باک بنزین کرده بود، غافل از این که این خودرو بیش از ۱۰۰ هزار کیلومتر کار کرده بود، این عمل علاوه و دروغ گویی و غش در معامله و وارد کردن پول شبهه ناک در زندگی، یک نوع توهین به شعور خریدار هم محسوب می شود.
اگر شهرداری و راهنمایی و رانندگی بازار خرید و فروش خودرو را هفتگی و دائمی باز کنند دیگر ازدحام فروشندگان و خریداران در روز جمعه پدید نمی آید و مشکلات کمتر می شود.
از طرفی فرهنگ سازی در مورد پول حلال و حرام و شرایط معامله ضروری  است که برخی دلالان به خاطر سود بیشتر مجبور به دروغ گویی و غش در معامله و فریب خریدار نشوند.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران