پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3398 تاریخ : 1390/10/05-00:00:00
,17,
ادامه کار شورای عالی ایرانیان به مصلحت نیست

برخی نمایندگان مجلس:

ادامه کار شورای عالی ایرانیان به مصلحت نیست

یک نماینده از اصولگرایان مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی اعلام کرد: مجلس مخالف اختصاص بودجه به شورای عالی ایرانیان است.

دفاع رئیس جمهورازعملکرد شورای عالی ایرانیان واکنش نمایندگان مجلس هشتم را به ادامه کار این شورا در برداشت. نمایندگان مجلس معتقد هستند که این نهاد که دردولت‌ قبلی هم وجود داشت می تواند بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد، اما مدیریت جریان انحرافی و نفوذ این جریان در ساختار شورا، آن را به مجموعه‌ای متخلف تبدیل کرده است.

دبیرکمیته تحقیق و تفحص مجلس با بیان اینکه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور باید به مجموعه وزارت امور خارجه بازگردد، در این باره به خانه ملت گفت: این شورا به عنوان رقیب وزارت امورخارجه خروجی جز تخلف و باز کردن راه برای برخی سود جویان نداشت.

قنبری:شورای عالی ایرانیان خروجی جز تخلف نداشت

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نیز، دفاع رئیس جمهور از شورای عالی ایرانیان را بزرگترین خطای دولت دانست و با بیان اینکه دولت باید به منافع ملی، دولتی و انقلابی فکر کند، می گوید: قصد دولت این است که از شورای عالی ایرانیان برای خود پناهگاهی درست کند.

 نوروزی: دولت می خواهد شورای عالی ایرانیان را به پناهگاه خود تبدیل کند 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با بیان اینکه حواشی سیاسی شورای عالی ایرانیان بر کار فراکسیون حمایت از ایرانیان خارج از کشور در مجلس تاثیر منفی گذاشت، گفت: اگرحواشی کاری شورا حذف و اصلاح شود، طبعا اصل ایده حمایت از ایرانیان خارج از کشور بجاست.

جلالی: مجلس و جامعه بر حواشی کار شورای عالی ایرانیان انتقاد دارند

مصباحی مقدم اما با بیان اینکه یک نوع وادادگی درمقابل بعضی از مسائلی که خلاف عزت، مصلحت و حکمت بود در رفتار شورای عالی ایرانیان مشاهده شد و این یکی از خروجی‌های منفی جدی شورای عالی ایرانیان بود  می گوید: مهم تر اینکه این شورا به صورت یک دکان درآمد و کسانی که به نوعی با جریان انحرافی حاشیه دولت مرتبط بودند مدیریت این مجموعه را به عهده گرفتند.

 مصباحی مقدم: رئیس‌جمهور‌ درباره تخلف شورای‌عالی‌ایرانیان‌به‌مجلس پاسخ‌دهد

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اعلام اینکه مجلس با همان ذهنیت سال گذشته با اختصاص بودجه به شورای عالی ایرانیان مخالفت می‌کند، گفت: دلایل دولت برای اختصاص بودجه به شورای عالی ایرانیان برای مجلس باید مشخص باشد.

 

محمد کاظم دلخوش اباتری ،عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هم با بیان اینکه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور همیشه دنبال مسائل حاشیه‌ای و حساسیت زا است ، به خانه ملت می گوید: ادامه کار این شورا به صلاح کشور نیست.

قادری: ادامه کار شورای عالی ایرانیان به صلاح کشور نیست

همچنین عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  به بودجه شورا اشاره دارد و با بیان اینکه دولت در بودجه ۹۱ نباید برای شورای عالی ایرانیان اعتباری جدا از وزارت امورخارجه قرار دهد، گفت: شورای عالی ایرانیان هنوز بودجه کشور را خرج می کند. 

کریمی قدوسی: شورای عالی ایرانیان هنوز از بودجه کشور خرج می‌کند 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران