پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3367 تاریخ : 1390/10/03-00:00:00
,1,
بانک وقف تاسیس می شود

بانک وقف تاسیس می شود

بانک وقف با هدف مرمت و بازسازی امامزاده ها و موقوفات به زودی در ایران تاسیس می شود.

به گزارش بانک و صنعت، قرار است در این بانک سپرده های مکانهای متبرکه و امامزداه ها به صورت وام برای مرمت و بازسازی امامزاده ها و موقوفات هزینه شود .

مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور گفت : موقوفات کشور را به سطح اول ، دوم و سوم تقسیم بندی کرده‌ایم و سطح اول این تقسیم‌بندی طرح های ملی  در  استان‌های  مختلف کشور است که به لحاظ موقعیت و توجیه اقتصادی دارای اهمیت خاصی هستند.


عبدالرضا عابد  با  بیان  اینکه سطح  دوم  موقوفات  کشور  شامل طرح ‌های استانی  اوقاف است افزود : سرمایه‌گذاران استانی  یا  برخی  از  افراد که تمایل  به  سرمایه گذاری  در  استان دیگر دارند ، در این سطح از طرح ‌های اقتصادی اوقاف مشارکت می‌کنند که بر این اساس  نیز  آمار بسیار خوبی موجود است.


وی گفت:سطح سوم طرح های اوقاف و امور خیریه با توجیه اقتصادی ،  در شهرستان‌هاست که شامل طرح های کوچک شهرستانی می شود که این سطح نیز هم اکنون  در شهرستانهای کشور درحال اجراست.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 448
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران