پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3348 تاریخ : 1390/10/01-00:00:00
,11,
آیا شوک قیمت مسکن نخواهیم داشت ؟

آیا شوک قیمت مسکن نخواهیم داشت ؟

تهران -خبر گزاری بانک وصنعت :وزیر راه و شهرسازی معتقد است امسال شوک قیمتی در بازار مسکن نخواهیم داشت.

  

 

علی نیکزاد درباره احتمال شوک قیمتی در بازار مسکن تا عید نوروز، گفت: از سال 88 تاکنون نزدیک عید و تابستان می گویند در بازار شوک قیمتی داریم اما وزارت راه و شهرسازی در استانهای کوچک که زمین به اندازه کافی بود مسکن مهر را ساخته است و در شهرهای بزرگ هم سرریز جمعیت به شهرهای جدید اطراف منتقل می شوند.

وی با بیان اینکه با ساخت واحدهای مسکن مهر در اطراف کلان شهرها عرضه مسکن افزایش یافته است، اظهار داشت: شهرهای جدید در گذشته و براساس مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری شکل گرفته اند و در کلان شهرها که زمین به اندازه کافی نیست باید در این شهرها ساخت و ساز شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: به عنوان مثال در تبریز زمین به اندازه کافی نبود به همین جهت در 25 کیلومتری مسکن مهر ساخته شد و در شیراز هم 40 کیلومتری شهر اقدام به ساخت و ساز مسکن کردیم. نیکزاد عرضه مسکن را موجب کاهش قیمت در بازار دانست و گفت: بنابراین با تولید و عرضه مسکن مهر مطمئن باشید که شوک قیمتی نخواهیم داشت.

      



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 268
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران