پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3321 تاریخ : 1390/09/29-00:00:00
,15,
کاهش مدت ضمانت هارددیسکها و اعتراض کاربران

در دنیای فناوری و دیجیتال

کاهش مدت ضمانت هارددیسکها و اعتراض کاربران

تعدادی از شرکت های بزرگ فروشنده انواع هارددیسک با کاهش مدت زمان گارانتی و ضمانت تولیدات خود باعث اعتراض مشتریان خود شده اند.

به گزارش بانک و صنعت : به نقل از پی سی ورلد، Seagate  و Western Digital از جمله این شرکت ها هستند که مدت زمان گارانتی هارد دیسک های عرضه شده خود در بازار را از 5 سال به تنها یک سال کاهش داده اند.
این شرکت ها هدف از این کار را صرفه جویی در هزینه ها با هدف توسعه و ارتقای کیفیت محصولات دانسته اند.
برخی کارشناسان معتقدند وضعیت نابسامان اقتصادی و سیل شدید در تایلند که بر کار کارخانه های سازنده انواع هارد دیسک تاثیر منفی گذاشته در این مساله بی تاثیر نبوده است.
اجرای این تغییرات از اول ژانویه و همزمان با آغاز سال نوی میلادی آغاز می شود و به نظر می رسد به سرعت بر بازار لپ تاپ و رایانه های شخصی تاثیر منفی بگذارد.
صاحب نظران می گویند این اقدام ممکن است به کاهش کیفیت هارد دیسک های موجود در بازار بینجامد و کاهش یکباره مدت زمان گارانتی این محصول از 5 به یک سال عمل درستی نیست و بهتر بود این مدت زمان به سه سال و نه بیشتر کاهش پیدا می کرد.
این تغییرات محدود به بازار آمریکا نبوده و همه کشورها را شامل خواهد شد.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 359
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران