پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3297 تاریخ : 1390/09/28-00:00:00
,8,
معافیت بیمه‌ای کارفرمایان همچنان در اغما

معافیت بیمه‌ای کارفرمایان همچنان در اغما

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کاریابی‌ها از ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه برای رفع مشکلات مربوط به دستورالعمل اجرایی ماده 80 در خصوص معافیت بیمه‌ای کارفرمایان

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،"بابک هاشمی‌پور" با اشاره به ارسال نامه کانون انجمن صنفی کاریابی‌های کشور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این نامه در خصوص مشکلات دستورالعمل اجرایی بند «و» ماده 80 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر معافیت سهم بیمه کارفرما در راستای توسعه اشتغال درکارگاه‌ها است .
وی ادامه داد: در حال حاضر این قانون دو دستورالعمل دارد که هرکدام متفاوت است و مجری آن نیز صندوق تأمین اجتماعی است.
رئیس هیئت‌ مدیره کانون انجمن‌های صنفی کاریابی‌ها با اشاره به اینکه در نامه مذکور به هشت مشکل اساسی در خصوص اجرای معافیت بیمه‌ای کارفرمایان گفت: این نامه بیش از یک هفته است که به وزیر ارائه شده، اما تاکنون هیچ‌یک از مسئولان پاسخ درستی ندادند.
به گفته این فعال کاریابی‌ها در حال حاضر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال استفساریه از مجلس است تا مشخص شود تدوین دستورالعمل برعهده تأمین اجتماعی است یا وزارتخانه موظف به تهیه آن بوده است.
هاشمی پورتأکید کرد: تاکنون جواب این استفساریه مشخص نشده است.
وی افزود: در صورتی که براساس استفساریه دستورالعمل صندوق تأمین اجتماعی پابرجا باشد مشکل کارفرمایان با توجه به تدوین دستورالعمل سلیقه‌ای، حل نخواهد شد.
این فعال بخش خصوصی ادامه داد: سه‌شنبه هفته جاری مسئولان کاریابی‌ها با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص برخی مسائل جلسه خواهند داشت که امیدواریم مشکلات مرتفع شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران