پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3273 تاریخ : 1390/09/26-00:00:00
,8,
جزئیات قانون جدید مشاغل سخت

جزئیات قانون جدید مشاغل سخت

مدیرکل درآمد حق بیمه صندوق تامین اجتماعی گفت: اجرای قانون جدید مشاغل سخت و زیان آور نیازی به شرط سنی و جنسیت ندارد.

 به گزارش روز شنبه بانک و صنعت ،محمد حسن‌ زاده افزود: قانون جدید مشاغل سخت و زیان آور که چندی قبل از سوی شورای نگهبان به تصویب نهایی رسید و به سازمان تامین اجتماعی برای اجرا ابلاغ شد اکنون در مرحله اجرا قرار گرفته است.
وی با اشاره به آغاز اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور در شعب تامین اجتماعی تاکید کرد: مشاغل مختلفی در این قانون به عنوان مشاغل سخت و زیان آور تعیین شده است و مدارک فرد متقاضی برای بازنشستگی از طریق این قانون باید به تائید کمیته ای خاص برسد.
مدیرکل درآمد حق بیمه صندوق تامین اجتماعی گفت: در قانون مشاغل سخت و زیان آور داشتن سابقه کار 25 سال متناوب و 20 سال متوالی قید شده است این درحالی است که در گذشته 25 سال متوالی مبنای محاسبه بازنشستگی در مشاغل سخت بود.
حسن‌ زاده اظهار داشت: در بازنشستگی از طریق این قانون زن و مرد بودن ملاک نیست و تنها سابقه فعالیت فرد مهم است.
به گفه وی، فردی که می خواهد از طریق استفاده از این قانون بازنشسته شود شرط سنی ندارد و با داشتن شرایط موجود در هر سنی که قرار گیرد مشمول بازنشستگی می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران