پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3224 تاریخ : 1390/09/21-00:00:00
,15,
هارد دیسک 4 ترابایتی در راه است

در دنیای فناوری و دیجیتال

هارد دیسک 4 ترابایتی در راه است

شرکت هیتاچی عرضه هارددیسک داخلی جدیدی را برای رایانه‌های خانگی آغاز کرده که می‌تواند تا 4 ترابایت اطلاعات کاربران را در خود ذخیره کند.

به گزارش بانک و صنعت، این هارددیسک 4 ترابایتی که در نوع خود بی‌نظیر است و برای نخستین بار ظرفیت ذخیره اطلاعات تا این اندازه را در اختیار کاربران می‌گذارد، فعلا وارد ژاپن شده و قرار است در آینده نزدیک در سراسر دنیا عرضه شود.
این نخستین هارددیسک 5/3 اینچی دنیا محسوب می‌شود که 4 ترابایت ظرفیت داخلی دارد. لازم به ذکر است که اوایل سال جاری میلادی برخی شرکت‌های رقیب هیتاچی اقدام به عرضه هارددیسک‌های خارجی 4 ترابایتی کرده بودند.
این هارددیسک در سری محصولات Deskstar هیتاچی تولید شده است و سرعت انتقال اطلاعات در آن 6 گیگابایت در ثانیه است. از مهم‌ترین مشخصات این محصول می‌توان به سیستم رابط SATA 3.0 و سرعت 5900 دور در دقیقه این هارددیسک اشاره کرد.
این هارددیسک هم‌اکنون با قیمت 346 دلار در ژاپن به فروش می‌رسد و قرار است از اوایل سال 2012 میلادی این محصول وارد بازار جهانی شود.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 383
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران