پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463011 تاریخ : 1398/01/29-12:59:52
,17,
32 هزار فقره تسهیلات به استان های سیل زده پرداخت می شود

32 هزار فقره تسهیلات به استان های سیل زده پرداخت می شود

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه متعهد شده 32 هزار فقره تسهیلات به استان های سیل زده در کشور با بهره کم پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدجعفر کبیری روز پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: این تسهیلات از چهار هزار فقره آغاز شده و در تلاش هستیم تمامی سیل زدگان در اسرع وقت از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی افزود: در قالب طرح امید تا سقف 500 میلیون ریال برای تأمین لوازم خانگی در اختیار سیل زدگان قرار می‌گیرد و هر فردی که درخواست دهد، می‌تواند از این وام استفاده کند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: نرخ این تسهیلات از نرخ بازار کمتر است و اگر در روزهای آینده تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت اختصاص یابد نرخ این وام را کاهش می‌دهیم.
کبیری تاکید کرد: به طور طبیعی بحران‌ها چند مرحله دارند که بعد از گذشتن از مرحله بحران و عبور از مشکلات، بحث احیای اشتغال از دست رفته و تأمین معیشت پایدار آسیب دیدگان مطرح است و وزارت کار از همان مرحله اول با تهیه و تأمین بسته‌های غذایی، دارویی و بهداشتی در این حادثه حضور داشت.
وی با بیان اینکه طرح وفاق نیز برای تسهیل خدمت رسانی به سیل زدگان اجرا می شود، گفت: در این طرح تسهیلاتی با اقساط بلند مدت و نرخ چهار درصد که سقف آن 50 میلیون ریال است در اختیار سیل زدگان قرار میگیرد اما اقساط ماهیانه آن را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می کند.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای بازدید از مناطق سیل زده به ایلام سفر کرده است، گفت: این وزارتخانه ساخت مجدد 150 خانه روستایی سیل زده را متعهد شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 538
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران