پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316 تاریخ : 1390/03/22-00:00:00
,15,
تخفیف ویژه ایرانسل برای خریداران و مشترکان

به مناسبت سالروز میلاد امام علی (ع) و روز پدر؛

تخفیف ویژه ایرانسل برای خریداران و مشترکان

، ایرانسل از عرضه نیم بهای مودم های USB و Wi-Fi وایمکس خود به مناسبت فرارسیدن خجسته ایام زادروز امام محمد تقی(ع)، امام علی (ع) و روز پدر خبر داد.

به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت، این تخفیف مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی 23 تا 26 خرداد 1390 نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت 3 روز انجام دهند.
در این بازه زمانی، مودم های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با 50 درصد تخفیف به قیمت 403هزار و 400 ریال عرضه خواهند شد.
ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377070000 برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل با پهنای باند بین 128 کیلوبیت تا 2 مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در شهرهای اصفهان (و دانشگاه نجف آباد)، اهواز، تبریز (و شهرکهای صنعتی اطلس و چرمشهر)، تهران، شیراز، کرج، مشهد (و شهرک صنعتی طوس)، شهریار، خمینی شهر، شاهین شهر، شهر قدس، قرچک، اندیشه و خوراسگان ارائه می‌شود.
همچنین ایرانسل به مناسبت فرارسیدن زادروز امام محمد تقی (ع) به تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های این شرکت که حداکثر تا پایان روز 23 خردادماه 90 ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده و در همین روز اولین تماس را از سیم‌کارت خود برقرار نمایند، 20 دقیقه مکالمه رایگان با اعتبار یک‌ماهه هدیه می‌دهد.
علاوه بر این، مشترکان مذکور از یک سیم‌کارت هدیه، 5 محصول رایگان ویترین، 10 فرصت استفاده رایگان از نقشه مجازی ایرانسل، 20 پیام الکترونیک رایگان از پستچی، 100 پیام چندرسانه‌ای رایگان و همچنین 500 کیلوبایت GPRS رایگان یک ماهه بهره‌مند خواهند شد.
در حال حاضر بیش از هزار و 775 شهر و دهستان، ببست هزار و 900 روستا و 19هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش خدمات پیشرفته شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران