پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315 تاریخ : 1390/03/22-00:00:00
,1,
حقوق مصرف کنندگان با افزایش نظارت و اطلاع رسانی بیشتر می شود

رئیس سازمان نظام صنفی یارانه‌‌ای

حقوق مصرف کنندگان با افزایش نظارت و اطلاع رسانی بیشتر می شود

رئیس سازمان نظام صنفی یارانه‌‌ای کشور گفت: مراکز عرضه کالا و خدمات باید دائماً مورد پایش و مراقبت قرار گیرند و باید فضایی فراهم شود که حقوق مصرف کننده اطلاع رسانی شود .

به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت پرویز رحمتی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: ساماندهی هر بازار از جمله بازار فناوری اطلاعات باید دارای ارکان و بر اساس اصول تدوین شده باشد.
وی گفت: مراکز عرضه کالا و خدمات باید دائماً مورد پایش و مراقبت قرار گیرند و باید فضایی فراهم شود که حقوق مصرف کننده اطلاع رسانی شود و در صورت بروز تخلف حتماً زمینه رسیدگی به تخلفات در مراجع قانونی فراهم باشد.
وی گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در گذشته اقدامات و هماهنگی‌هایی را با پلیس فتا و دادسرای جرایم رایانه‌ای انجام داده که کارگروه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای یکی از مصادیق این اقدامات است.
رئیس سازمان نظام صنفی یارانه‌‌ای کشور ادامه داد: ذهنیتی که در جامعه عرضه کننده فناوری اطلاعات در کشور وجود دارد در سه محور استانداردها، تسریع ضوابط و مقررات و پیگیری تنگناهای قانونی و اصلاح آن‌ها قرار دارد.
وی گفت: سازمان نظام صنفی یارانه‌ای کشور با همکاری سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، کمیته فنی استاندارد فناوری اطلاعات کشور را با یک فرآیند کار کارشناسی خوب ایجاد کرده و امیدواریم که مبانی استانداردسازی در کشور با کمک این کمیته نهادینه شود. 
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران