پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3086 تاریخ : 1390/09/08-00:00:00
,11,
مصرف برق در کشور بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها کاهش یافته است

مصرف برق در کشور بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها کاهش یافته است

تهران -خبر گزاری بانک وصنعت :پیک مصرف برق کشور از زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها روزانه بیش از 2 هزار مگاوات کاهش یافته است.

 

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در همدان گفت: اقدامات انجام شده در قانون هدفمندی یارانه‌ها، موجب شد تابستان امسال را با مصرف 42هزار و 208 مگاوات برق پشت سر بگذاریم. خوش‌خلق هزینه نصب انشعاب برق برای توانیر را 800 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این در حالیست که فروش هر انشعاب به مشترکان به طور میانگین 190 هزار تومان است.

او با بیان اینکه برخی از کنتورسازیهای کشور نیز هم اکنون با مشکل تأمین کالاهای مورد نیاز مواجه هستند افزود: ثابت بودن هزینه نصب انشعاب برق از سال 83 تاکنون موجب شده است تا هزینه‌ای که شرکت توانیربرای نصب یک انشعاب دریافت می کند4 برابر بیشتر از مبلغ فروش آن به هر مشترک در کشور باشد. معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: قبل از اینکه شرکتهای برق با مشکل نقدینگی مواجه شوند انشعاب تلفنی هم واگذار می‌شد این در حالیست که این نابرابری هزینه‌ها موجب تأخیر در نصب انشعاب برق شده است.

خوش خلق درباره نحوه دریافت درآمدهای آب و برق از خزانه هم گفت: اخیراً توافق شده است هزینه‌های انشعاب مستقیماً به حساب شرکت توانیر و برق واریز شود که مطمئناً با این تصمیم مشکلات نیز برطرف خواهد شد. وی گفت: هم اکنون10 درصد از شبکه برق کشور بیش از 20 سال عمر دارد.

     

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 438
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران