پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3082 تاریخ : 1390/09/08-00:00:00
,15,
توقف ساخت نت  بوکهای سامسونگ

در دنیای فناوری و دیجیتال

توقف ساخت نت بوکهای سامسونگ

شرکت سامسونگ قصد دارد با هدف تاکید بیشتر بر نسل جدید رایانه‌های قابل‌حمل موسوم به "رایانه‌های فوق‌همراه"، تولید نِت‌بوک را متوقف کن" را بسازد.

سامسونگ به یکی از مراکز تحت قرارداد خود پست الکترونیکی ارسال کرده که در آن توضیح داده شده است این شرکت کره‌ای تولید نت‌بوک‌های 1/10 اینچی خود را در فصل نخست سال آتی میلادی متوقف می‌کند تا در عوض بر رایانه‌های فوق‌همراه با نمایشگرهای 6/11 و 12 اینچ تمرکز داشته باشد و در سال 2012 میلادی انواع این محصولات را روانه بازار جهانی کند.
در این پست الکترونیکی نوشته شده است که این تصمیمات بر اساس استراتژی‌های جدید شرکت سامسونگ اتخاد شده است تا به موجب آن تغییرات اساسی در روند فعالیت این شرکت به وجود آید.
این تصمیم سامسونگ بر پردازنده‌های Atom اینتل که فصل سوم سال جاری میلادی با کاهش 32 درصدی سهم آن در بازار جهانی همراه بود، فشار بیشتری وارد می‌کند. از سال 2010 به بعد فروش جهانی نِت‌بوک‌ها به میزان چشمگیری کاهش یافته است که کارشناسان مهم‌ترین دلیل این روند را عرضه رایانه‌های لوحی می‌دانند.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران