پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3081 تاریخ : 1390/09/08-00:00:00
,15,
ورود گوشی های دوربین دار 13 مگاپیکسلی موتورولا

در دنیای فناوری و دیجیتال

ورود گوشی های دوربین دار 13 مگاپیکسلی موتورولا

شرکت موتورولا به تازگی چند گوشی هوشمند جدید را مبتنی بر نسخه 3/2 سیستم‌عامل اندروید وارد کشور چین کرد که یکی از این محصولات به گفته کارشناسان باکیفیت‌ترین دوربین دیجیتالی

موتورولا در این اقدام گوشی‌های XT928 و MT917 را وارد بازار چین کرده است که هر دو گوشی یاد شده شامل پردازنده دوهسته‌ای 2/1 گیگاهرتزی و رم یک گیگابایتی می‌شوند.
برای گوشی هوشمند XT928 دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که به گفته کارشناسان باکیفیت‌ترین دوربین برای تمام گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود.
این دوربین دیجیتالی قادر است با کیفیت 1080 پیکسلی HD تصویر برداری کند که البته علاوه بر آن یک دوربین 3/1 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلوی گوشی واقع شده است که امکان برقراری تماس‌های تصویری را فراهم می‌کند.
این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 5/4 اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت 1280 در 720 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.
نمایشگر این گوشی به سیستم محافظ Gorilla مجهز شده است که علاوه بر مقاوم بودن در مقابل هر گونه آسیب احتمالی، امکان تماشای کلمات و تصاویر زیر نور مستقیم آفتاب را نیز فراهم می‌کند.
فروش این دو گوشی هوشمند از اواسط ماه دسامبر در چین آغاز می‌شود و بر اساس اخبار منتشر شده از سوی موتورولا، قرار است که از اوایل سال 2012 میلادی گوشی‌های مذکور به دست دیگر کاربران در سراسر جهان برسند.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 373
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران