پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3080 تاریخ : 1390/09/08-00:00:00
,15,
کسرهزینه  مکالمات ناموفق زیر 3ثانیه از قبض های ارسالی

وزیر ارتباطات

کسرهزینه مکالمات ناموفق زیر 3ثانیه از قبض های ارسالی

کارشناسان رگولاتوری پس از اندازه‌گیری متوجه شده‌اند اگر 3 ثانیه مبنای حذف هزینه مکالمات ناموفق قرار گیرد، هزینه تعداد زیادی از مکالمات به حساب مشترک منظور نخواهد شد.

 رضا تقی‌پور در خصوص ابهامات موثر بودن یا نبودن مصوبه حذف هزینه مکالمات ناموفق کمتر از 3 ثانیه و تاثیر این مصوبه در قبوض مشترکان، اظهار داشت: اینکه آیا فرمان End Of Call از طریق گوشی مشترک ارسال می‌شود یا خیر، کاملاً مشخص است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند اثبات قطعی ناموفق بودن مکالمه کار راحتی نیست و تاثیر این مصوبه شاید از روی کاغذ فراتر نرود، افزود: اصلا این طور نیست؛ این موضوع کاملاً قابل اندازه‌گیری است و زمانی که انجام شد،‌ می‌توانیم آمار مربوطه را اعلام کنیم که چه تعداد از مکالمات ناموفق زیر 3 ثانیه محاسبه نشده است.
تقی‌‌پور در پاسخ به این پرسش که معیار 3 ثانیه چگونه مشخص شده و چرا حداقل مکالمات کمتر از 5 ثانیه معیار قرار نگرفته، گفت: برای تعیین این معیار سنجش صورت گرفته و بر این مبنا 3 ثانیه تعیین شده است.
وی ادامه داد: یعنی 3 ثانیه از آسمان نیفتاده است؛ واقعاً‌ اندازه‌گیری شده و کارشناسان سازمان تنظیم مقررات متوجه شده‌اند که اگر این عدد، مبنا قرار داده شود تعداد زیادی از مکالماتی که به دلیل اشکالات شبکه از بین می‌روند، به حساب مشترک منظور نخواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: هم تعداد این مکالمات قابل‌اندازه‌گیری است و هم دستورالعمل عدم محاسبه هزینه، در خصوص آنها اجرا خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران