پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3073 تاریخ : 1390/09/08-00:00:00
,1,
گشایش نسل جدیدی از شعب بانک سامان

گشایش نسل جدیدی از شعب بانک سامان

شعبه جدید باغ فردوس بانک سامان در آبان ماه90 با نگاه و طراحی متفاوتی افتتاح شد.

 به گزارش روز سه شنبه بانک و صنعت ،این شعبه با نگاه ارج نهادن به مشتریان، مشتری مداری و ترویج بانکداری الکترونیک و توجه به سه اصل راحتی، اعتماد و سرعت و رعایت شعار جدید «زندگی راحت تر»  طراحی شده که مشتریان با ورود به شعب بانک سامان در همان ورودی بانک از طریق خدمات الکترونیکی اقدام به انجام فعالیت هایشان کنند و در راستای رفاه حال مردم تا جای ممکن زمان خود را در شعب صرف ننمایند.
در شعبه باغ فردوس پس از فضایی جهت استفاده مشتریان از اینترنت بانک و خدمات الکترونیکی،  لابی تلر به منظور راهنمایی مشتریان با هدف هدایت آنها به سمت جایگاه صحیح در شعبه در نظر گرفته شده است.
درنظر گرفتن جایگاهی برای ارائه خدمات اولیه همچون واریز و برداشت وجوه و انتقال وجه در سومین بخش شعبه قرار دارد که در این فضا با این تفکر تعبیه شده که مشتریانی که نیاز به سطح اول خدمات دارند در کم ترین زمان ممکن این خدمات را دریافت نمایند.
در بخش بعدی شعبه باغ فردوس، جایگاهی برای دریافت سطح دوم خدمات شامل افتتاح سپرده، ارسال حوالجات ارزی، واگذاری چک، تسهیلات و . . . برای مشتریان عزیز وجود دارد.
درشعبه جدید باغ فردوس همچنین فضایی برای مذاکره با مشتریان ویژه درنظر گرفته شده است تا بتوان خدمات ویژه را ارائه نمود.
گفتنی است پیش از این شعبه باغ فردوس در همین آدرس فعلی شعبه واقع در ولی عصر، بالاتر از سه راه زعفرانیه، روبروی باغ    فردوس ، پلاک1638 قرار داشته است. تلفن تماس  و نمابر شعبه به ترتیب 22740580 و22740715 می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران