پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3060 تاریخ : 1390/09/08-00:00:00
,11,
رونق ۶۸ درصدی ساخت و ساز در اصفهان

امسال انجام شد،

رونق ۶۸ درصدی ساخت و ساز در اصفهان

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از افزایش ۶۸ درصدی در متراژ زیربنای پروانه های ساختمان صادره در ۷ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 به گزارش روز سه شنبه بانک و صنعت، مهندس مسعود نریمانی گفت: افزایش قابل توجه صدور پروانه ساختمان می تواند نشانگر خارج شدن رکورد بخش مسکن و رونق ساخت و سازهای شهری و از اولین نشانه های مثبت طرح تفصیلی شهر اصفهان باشد  .

وی اضافه کرد: در هفت ماهه سال جاری تعداد ۳ هزار و ۵۷۶ پروانه ساختمان برابر با دو میلیون و ۷۳۴ هزار و ۴۶۲ مترمربع در مناطق ۱۴ گانه شهرداری اصفهان صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۸درصد در متراژ زیر بنا و ۱۵ درصد در تعداد پروانه های ساختمان صادره افزایش داشته است  .

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی ساختمان های سه طبقه روی پیلوت با ۳۳ درصد از نظر تعداد و ساختمان های ۵ طبقه و بالاتر با ۶۰ درصد از نظر متراژ زیر بنا بیشترین فراوانی را داشته اند .

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان این که در این بازه زمانی شهرداری منطقه ۸ بالاترین میزان صدور پروانه ساختمان در تعداد و متراژ زیر بنا را در بین مناطق شهرداری داشته است، خاطرنشان کرد: مناطق ۴، ۳، ۶، ۷، ۱۰، ۵،۱۲، ۱، ۱۳،۹، ۱۴، ۲ و ۱۱ به ترتیب در رتبه های دوم و تا چهاردهم از نظر متراژ زیربنای پروانه ساختمان صادره می باشد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 373
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران