پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3036 تاریخ : 1390/09/07-00:00:00
,8,
واگذاری بیمه کارگران به تشکل‌های کارگری

واگذاری بیمه کارگران به تشکل‌های کارگری

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع بیمه تکمیلی کارگران به تشکل‌های کارگری سپرده شده و این وزارتخانه آمادگی دارد که با توافق کارگران و کارفرمایان آن را اجرا کند.

 به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،عبدالرضا شیخ‌الاسلامی به فارس در خصوص طرح بیمه تکمیلی کارگران، اظهار داشت: این مورد به تشکل‌ها و صنوف کارگری سپرده شده تا در برخی استان‌ها و کارگاه‌های بزرگ پیگیری و طرح آن را به وزارتخانه ارائه کنند.
وی ادامه داد: هماهنگی‌هایی صورت گرفته اما طرح آن نهایی نشده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیمه تکمیلی کارگران مستلزم تأمین مالی توسط مجموعه‌های کارگری است، گفت: کارگران و کارفرمایان برای اجرای این طرح باید مبادرت به پرداخت سهم بیمه کنند.
به گفته وی، بیمه صنعتی است که براساس درآمدهایی که حاصل می‌کند هزینه‌هایی را تعهد می‌کند و اینگونه نیست که اعتبار و بودجه خاصی برای آن پیش‌بینی شود.
شیخ‌الاسلامی طرح بیمه تکمیلی را یک طرح ابتکاری دانست و یادآور شد: وزارت تعاون، کار و رفاه واسطه تسهیل این روند براساس تفاهم و همکاری همه‌جانبه است تا رابطه دو طرف میان بیمه‌گر و بیمه‌گذار به وجود آید.
وزیر تعاون، کار و رفاه به نقش این وزارتخانه در طرح بیمه تکمیلی اشاره کرد و افزود: این وزارتخانه حکم برنامه‌ریز و سازمانده را دارد که روند کار را میان کارفرما، کارگر و شرکت‌های بیمه را تسهیل کند.
به گفته شیخ‌الاسلامی، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این آمادگی را دارد تا با شرایط مناسب در این فضا وارد شده و بیمه تکمیلی کارگران را اجرا کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران