پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3033 تاریخ : 1390/09/07-00:00:00
,8,
جزئیات جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان

جزئیات جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستکان تحت پوشش این سازمان را تشریح کرد.

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،علی اکبر خبازها افزود: بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای مهرماه در سراسر کشور اجرایی شده است بطوریکه این افراد می توانند از مزایای این بیمه برای انجام خدمات بستری و درمانی استفاده کنند .
وی گفت: تعداد زیادی از بازنشستگان تاکنون کارت بیمه تکمیلی دریافت کرده اند و افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت نشده اند به شعب بانک دی مراجعه کنند.
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته سراسر کشور تاکید کرد: افرادی که می خواهند فرزندانشان نیز از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند به دفتر کانون بازنشستگان به نشانی چهارراه ولیعصر، شرق پارک دانشجو ، خیابان رازی کوچه شیرزاد پلاک 11مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم مورد نظر اقدام کنند و یا با شماره 66727329 تماس بگیرند.

به گفته خبازها، همچنین بازنشستگان برای اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه تکمیلی و نحوه استفاده از خدمات درمانی این بیمه، می‌توانند با شماره تماس 88648601 تا 10 تماس بگیرند.
رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی اظهار داشت: افراد بازنشسته با مراجعه به دفاتر کانون بازنشستگان می توانند با دریافت بروشور از اسامی بیمارستانهای طرف قرارداد مطلع شوند.
وی درمورد افرادی که نمی خواهند از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند شوند نیز گفت: بازنشستگانی که مایل نیستند از بیمه تکمیلی درمان استفاده کنند، فقط تا پایان آذرماه مهلت دارند که به کانون‌های بازنشستگی شهرهای محل زندگی شان مراجعه کرده و انصرافشان را اعلام کنند.
خبازها افزود: از حقوق حدود یک میلیون و 500 هزار بازنشسته در سراسر کشور برای خدمات بیمه تکمیلی هر ماه  6 هزار و 700 تومان کسر می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران