پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3027 تاریخ : 1390/09/06-00:00:00
,11,
معضل مسکن مردم را حل کردیم

وزیر شهرسازی،

معضل مسکن مردم را حل کردیم

وزیر راه‌ و شهرسازی گفت: ساخت مسکن مهر باور مردم بر اینکه حل معضلی به نام مسکن شدنی است را در پی دارد و حل معضل مسکن موجب تحکیم بنیان خانواده است.

 

  

  • علی نیکزاد در شورای اداری استان همدان، با بیان اینکه حمل و نقل ریلی، دریایی، هوایی و جاده‌ای لازمه توسعه و پیشرفت یک کشور است، اظهار کرد: 321 میلیون نفر جابجایی و 656 میلیون تن حمل بار در سال از اقدامات کشور بزرگ ایران اسلامی در بخش راه وزارت راه و شهرسازی است. وی اضافه کرد: فلسفه اینکه در صدد هستیم تا شمال به جنوب و از شرق به غرب کشور را از طریق ریل، آزادراه و بزرگراه به هم وصل کنیم این است که بتوانیم به بازارهای جهانی وصل شویم و درآمدها را از طریق ترانزیت کسب کنیم چرا که درآمد ترانزیت بالاتر از درآمد نفت است.
    وزیر راه، مسکن و شهرسازی ادامه داد: هدف‌گذاری 12 میلیون تن ترانزیت در سال جاری و هدفگذاری 40 میلیون تن برای سال‌های آتی امر شایان توجهی است که با متصل شدن راه‌های داخل کشور به خارج از آن به خوبی تحقق‌پذیر است. وی با اشاره به اهتمام دولت نهم و دهم در بحث راه و مسکن‌سازی، عنوان کرد: اگر خدا کمک کند و با روند شتابان دولت دهم، امیدوار هستیم ایران اسلامی از شرق به غرب و از شمال به جنوب به کشورهای دیگر متصل شود.
    نیکزاد در ادامه به توسعه راه‌ها، اتمام پروژه‌های ریلی، جاده‌ای و ارتقای سطح راه‌ها، افزایش دسترسی و ظرفیت‌سازی اولویت‌های دولت دهم در بخش راه وزارت خانه اشاره کرد و گفت: مسکن مهر سیاست اصولی و ارزشی است. وی افزود: برکت مسکن مهر به دلیل بازگشت به گفتمان حضرت امام خمینی(ره)، واگذاری زمین رایگان و زنده کردن فرهنگ قرض‌الحسنه در ابعاد بسیار گسترده در دولت دکتر احمدی‌نژاد است که از باب تأمین تأسیسات زیربنایی سبب شده که مسکن رونق بگیرد.
    وزیر راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه رونق مسکن سبب رونق اشتغال، کاهش تورم، اقتصاد صنعتی‌سازی ساختمان و از همه مهم‌تر اعتقاد و اعتماد مردم می‌شود، تصریح کرد: ساخت مسکن مهر باور مردم بر اینکه حل معضلی به نام مسکن شدنی است را در پی دارد و حل معضل مسکن یعنی پاکی، درستی و تسهیل در ازدواج و تحکیم بنیان خانواده که اسلام بر آن تأکید دارند. وی با اشاره به افتتاح 11 هزار و 286 واحد مسکن مهر در استان همدان نیز خاطرنشان کرد: این رقم به معنای 4 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات عمده قرض‌الحسنه دولت در اختیار استان همدان و یعنی حداقل تثبیت و ایجاد 17 هزار شغل در استان همدان است.
    نیکزاد ادامه داد: در کنار افتتاح 11 هزار و 286 واحد مسکن مهر، کلنگ‌زنی راه، آسفالت باند و اتمام آن و همچنین امکان نشست و برخاست هواپیمای بالاتر از فوکر 100 برای انجام حج تمتع از استان همدان به کشور عربستان نیز صورت پذیرفت. وی در پایان به افتتاح 95 کیلومتر راه کیلومتر راه‌ اصلی همدان بیجار اشاره کرد و گفت: انجام این پروژه‌ها و شروع 17 هزار و 700 مترمربع ایستگاه راه آهن تهران همدان سنندج سبب شد بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال اعتبار تقدیم استان همدان شود.
  •      


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 309
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران