پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3006 تاریخ : 1390/09/02-00:00:00
,6,
رنو خودروی ارزان قیمت تولید کرد

در دنیای اتومبیل

رنو خودروی ارزان قیمت تولید کرد

درصورتی که چنین خودروی بدون تعرفه های گران گمرگی و همان قیمت تولید وارد ایران شود، خودروسازان داخلی ورشکست خواهند شد.

شرکت خودروسازی رنوی فرانسه اعلام کرد قصد دارد خودروی جدید 2500 یورویی تولید کند.

به گزارش بانک و صنعت، شرکت خودروسازی رنو قصد دارد از ابتدای سال 2012 میلادی تیم تحقیقاتی مشترکی را با شرکت نیسان ژاپن برای طراحی و تولید خودوری ارزان قیمت 2500 یورویی برای بازارهای در حال توسعه و نوظهور تولید کند . قرار است این خودرو در بلند مدت نیز وارد بازار کشورهای اروپایی شود .
بر اساس این گزارش این خودرو تنها یک سوم خودروی داسیا لوگان قیمت خواهد داشت. خودروی داسیا لوگان هم اکنون با مشارکت رنو و شریک رومانیایی آن یعنی شرکت داسیا تولید می شود .
هنوز مشخص نیست این خودرو چه زمانی رسما وارد بازار کشورهای در حال توسعه و نوظهور خواهد شد . شرکتهای بزرگ خودروسازی جهان برای افزایش حضور و نفوذ خود در بازارهای در حال توسعه و نوظهور به خصوص چین برزیل و روسیه رقابت زیادی را آغاز کرده اند . 
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 442
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران