پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251299 تاریخ : 1395/09/21-10:46:54
,10030,
30 درصد متقاضیان آموزش مهارت در تهران دانشگاهی هستند

30 درصد متقاضیان آموزش مهارت در تهران دانشگاهی هستند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت:30 درصد متقاضیان آموزش مهارت در استان تهران دانش آموخته دانشگاه ها هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، «مجید طهرانیان» روز یکشنبه در مراسم «دومین المپیاد تکنسین های ایران» در محل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: یکی از کاریابی ها که 35 هزار متقاضی کار را ثبت کرده بود، گفته است، کارخانه ها نیز به همین میزان، تقاضای کار داشتند اما تاکید آنها بر مهارت دانش آموختگان بود.

وی الویت هدفگذاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای را تربیت کارگر ماهر عنوان کرد و افزود: هم اکنون متقاضیان بسیاری برای کسب مهارت به این سازمان مراجعه می کنند.
طهرانیان با اشاره به کار مشترکی که سازمان آموزش فنی و حرفه ای و شرکت سامسونگ در حال انجام آن هستند، گفت: کارگاه های مجهزی از طریق شرکت سامسونگ تجهیز شده اند و متقاضیان بسیاری نیز برای ثبت نام مراجعه می کنند که پس از کسب آموزش می توانند جدب بازار کار شوند.
 ژاله عمرانی مدیر مسابقات ملی و بین المللی مهارت امروز از برگزاری دومین المپیاد تکنسین های ایران توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و یک شرکت کره جنوبی خبر داد.
این المپیاد برای دومین سال پیاپی با حمایت شرکت سامسونگ و سازمان آموزش فنی ‌و‌ حرفه‌ای کشور در حوزه نصب و تعمیر محصولات با چهار گرایش موبایل و تبلت، لوازم خانگی (یخچال و ماشین لباسشویی)، دستگاه‏های تهویه مطبوع (کولر گازی)، لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون و سینمای خانگی) برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ مهارت‏آموزی و ارتقا سطح دانش فنی و تخصصی تکنسین‌ها با رویکرد مشتری‏مداری، شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی، قدردانی از برترین تکنسین‌های ماهر ایران، کشف استعدادهای برتر و معرفی برترین تکنسین‌ها در بخش صنعت و شرکت‌ها، ایجاد فرصت های شغلی مولد برای افراد با مهارت‌های تخصصی، معرفی آموزش های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد کشور و ارتقا سطح استانداردهای آموزش مهارت عنوان کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران